خدمات رایگان درمانی مددجویان کمیته امداد گیلان در هفته ی سلامت

به گزارش دیار میرزا و به نقل از  اداره ی روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ،اداره ی بهداشت و درمان این نهاد به مناسبت هفته ی سلامت از ۱۸ تا۲۴ فروردین خدمات بهداشتی و درمانی رایگان را به مددجویان تحت حمایت ارائه می نماید.  در این راستا کمیته برگزاری هفته […]

به گزارش دیار میرزا و به نقل از  اداره ی روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان ،اداره ی بهداشت و درمان این نهاد به مناسبت هفته ی سلامت از ۱۸ تا۲۴ فروردین خدمات بهداشتی و درمانی رایگان را به مددجویان تحت حمایت ارائه می نماید.

 در این راستا کمیته برگزاری هفته ی سلامت درسالجاری با شعار فشار خون را جدی بگیریم در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار گردید و برنامه هایی از قبیل : اجرای طرح غربالگری فشارخون و دیابت مددجویان ، شرکت امدادگران کمیته امداد در برنامه اهداء خون همزمان با کنترل فشارخون ، ارائه ی خدمات رایگان ویژه مددجویان بیمه شده در بیمارستانهای دولتی طرف قرارداد ، برگزاری کلاسهای آموزش بهداشت ویژه افراد پرخطر دارای فشارخون بالا از جمله برنامه های پیش بینی شده ی این کمیته در هفته ی سلامت است.

همچنین ویزیت رایگان مددجویان بیمه شده ی کمیته امداد ، کلنگ زنی پروژه ی احداث ۱۲۰ دستگاه سرویس بهداشتی و نصب آبگرمکن در مناطق محروم گیلان ، عیادت از بیماران خاص و صعب العلاج توسط مسئولین شهرستانی از دیگر برنامه های اداره ی بهداشت و درمان کمیته امداد گیلان در هفته ی سلامت می باشد.

لازم به ذکر است پیاده روی خانواده گی مددجویان در روز جمعه ۲۳ فروردین و در ششمین روز از هفته ی سلامت از دیگر برنامه های این اداره می باشد که خانواده های مددجو پس از پیاده روی به مقصد مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان، در این فریضه ی عبادی شرکت می نمایند.

Share