در حاشیه برگزاری اختتامیه سومین دوره از مسابقات قرآنی صورت گرفت

دیدار دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد ۸ استان با آیت‌الله امینیان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، در حاشیه برگزاری اختتامیه سومین دوره از از مسابقات قرآنی و دومین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان تحت پوشش کمیته های امداد استانهای البرز- گلستان – مازندران – تهران – آذربایجان غربی و شرقی – اردبیل و زنجان ، جمعی از دانش آموزان شرکت کننده به همراه مسئولین مربوطه با آیت ا.. امینیان امام جمعه و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس خبرگان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد ۸ استان کشور با امام جمعه آستانه اشرفیه دیدار کردند.

دیدار با آیت ا.. امینیان

 در حاشیه برگزاری اختتامیه سومین دوره از از مسابقات قرآنی و دومین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان تحت پوشش کمیته های امداد استانهای البرز- گلستان – مازندران – تهران – آذربایجان غربی و شرقی – اردبیل و زنجان ، جمعی از دانش آموزان شرکت کننده به همراه مسئولین مربوطه با آیت ا.. امینیان امام جمعه و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس خبرگان دیدار کردند.

 در این دیدار که جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند آیت ا.. امینیان با آرزوی سلامتی و سعادتمندی برای دانش آموزان در عرصه های قرآنی و ورزشی و با بیان اینکه همه کسانی که در راه فراگیری علوم قرآنی تلاش می کنند مورد توجه امام عصر(عج) و خدای متعال هستند تاکید کرد: بهترین روش برای پیشرفت جوانان و نوجوانان ، پایداری و ثبات در راه فراگیری علم و دانش و بویژه علوم قرآنی است که یک امر ضروری و اساسی هم به شمار می رود.

 وی با اشاره به برخی از خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: کسانی که در مسیر الهی و در جهت آموزه های قرآن کریم گام بر می دارند باید تلاش کنند تا خود را از غیر خدا جدا و با در نظر گرفتن رضای الهی در این مسیر حرکت کنند.

 امام جمعه آستانه اشرفیه یاد گرفتن علوم قرآنی را از اهداف انسانهای بزرگ دانست و گفت: شما دانش آموزان که این راه را انتخاب کرده اید نباید متحر و متزلزل باشید بلکه باید با کمال استقامت و صبر تحصیل کنید و نگران آینده نباشد زیرا خدای متعال شما را در این مسیر قرار داده و هدایت می کند.

  لازم به ذکر است در این دیدار قبل از سخنان آیت ا.. امینیان ، قائم مقام کمیته امدادگیلان به ارائه گزارش کوتاهی از روند برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان تحت حمایت ارائه داد و گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره از مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه می باشند که در مسابقات قرآنی در دورشته حفظ و قرائت قرآن کریم و در مسابقات ورزشی در رشته تنیس روی میز باهم رقابت کردندکه در مسابقات قرآنی ۱۸ نفر و در مسابقات ورزشی ۶ نفر از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی حائز رتبه برتر شده اند .

Share