با حضور فرماندار رشت بخشدار سنگر معارفه شد

عظمتی: بنده هم مخالف بودم، اما آقای استاندار نظرشان این بود که این تغییرات انجام شود!!!+ حواشی

دیارمیرزا: عظمتی فرماندار رشت در سخنانی ضمن تشکر از زحمات محمدعلی اباذری، بخشدار سنگر، ابوالحسن سیمایی را به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی نمود.

به گزارش دیارمیرزا به نقل از گیلان آنلاین در این جلسه که عصر امروز در سنگر برگزار شد، عظمتی فرماندار رشت در سخنانی ضمن تشکر از زحمات محمدعلی اباذری، بخشدار سنگر، ابوالحسن سیمایی را به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی نمود.
سیمایی پیش از این بخشدار لشت نشا بود.
indexشش
این جلسه حاشیه ای هم داشت. در هنگام سخنرانی عظمتی، فرماندار رشت، یکی از روحانیون با سابقه منطقه با طرح این سوال که با توجه به زمان کمی که از دولت مانده و نیز نزدیکی ایام انتخابات، آیا الان این تغییرات به صلاح است، خواستار پاسخ گویی فرماندار شد.

عظمتی نیز در پاسخ به این اعتراض گفت: این جابجایی ها که مدنظر است، چند ماه پیش از این،  پیشنهاد خود ما بوده و به نظر ما آن زمان انجام این کار به صلاح بود، اما به هر ترتیب آن زمان این اتفاق نیفتاد. اما در حال حاضر من خودم هم موافق این تغییرات نبودم اما آقای هاشم نیا، استاندارگیلان، نظرشان این بود که این تغییرات انجام شود.

عظمتی در ادامه افزود که اباذری در روزهای آینده به عنوان بخشدار کوچصفهان معرفی خواهد شد.

 چند روز پیش سایت دیار میرزا با عنوان خداحافظی جوشن ،اباذری و سیمایی با بخشداریهای کوچصفهان ،سنگر و لشت نشا +عکس در خصوص انتصابات بخشداری های شهرستان رشت اطلاع رسانی کرده بود .

Share