تاكيد بر حل مشكلات بيماران

بازدید سرزده استاندار گیلان از بیمارستان رسول اکرم (ص)+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی با حضور در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت از بخشهای مختلف این بیمارستان ۲۲۰ تخته بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی با حضور در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تامین اجتماعی رشت از بخشهای مختلف این بیمارستان ۲۲۰ تخته بازدید کرد.

najafi-bimar (6)دکتر نجفی همچنین از بخش های در حال تعمیر و ساخت بیمارستان بویژه بخش جدید سی تی اسکن بازدید و بر تجهیز و تکمیل هر چه سریعتر این بخش ها تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان از بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کردو ضمن بررسی روند ارائه خدمات درمانی ومشکلات موجود؛ فرا رسیدن سال نو را به آنان وکادر پزشکی ودرمانی تبریک گفت.

وی بااشاره به مراجعه سرپایی ماهانه ۲۵ هزار بیمار ،بستری سالانه ۲۰ هزار نفر و انجام ۱۴هزار عمل جراحی در این بیمارستان گفت : مشکلات بیماران برای مداوا در استان فراوان است اما با ارائه خدمات مناسب به بیمه شده گان در بیمارستان رسول اکرم(ص) این مشکلات به دلیل اینکه بیشتر هزینه ها را تامین اجتماعی پرداخت میکند بسیارکمتر است.

استاندار گیلان با تاکید برگسترش بخشهای جدید درمانی وپزشکی تامین اجتماعی گفت :با مذاکرات انجام شده وحل مشکلات برای خرید چادر بیمارستانی در استان ، بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۵۰ تخت برای ارائه خدمات در مواقع اظطراری و بروز بلایای طبیعی در بیمارستان رسول اکرم (ص) راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت گیلان از خدمات بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی بهره مند هستند که از این تعداد ۸۸ هزار نفر مستمری بگیر ند گفت : تامین اجتماعی با ارائه خدمات مختلف در ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه نقش تاثیر گذاری دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت مطالبات بازنشستگان استان گیلان گفت :با تلاشهای انجام شده تمام مطالبات داروخانه ها وپزشکان از بیمه تامین اجتماعی برای نخستین بار امسال پرداخت شد.

در این بازدید مدیرکل تامین اجتماعی ومدیر درمان استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت فعالیتهای حوزه کاریشان به استاندار گیلان ارائه کردند.najafi-bimar najafi-bimar (1) najafi-bimar (2) najafi-bimar (3) najafi-bimar (4) najafi-bimar (5)

Share