همزمان با هفته دولت

بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب تالش با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال

اصلح نژاد مدیر امور آبفای تالش اعتبار پروژه های قابل افتتاح این شهرستان را ۱۹ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از محل درآمد حاصل از تبصره ۳، جاری و مشارکت مردمی حفر و تجهیز یک حلقه چاه به همراه خط انتقال مربوطه در شهر تالش اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هادی نیزه باز قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به افتتاح همزمان ۳۳ پروژه در سطح استان در اولین روز از هفته دولت اظهار داشت: این پروژه ها با اعتبار ۲۲۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

سپس سید محمدتقی اصلح نژاد مدیر امور آبفای تالش اعتبار پروژه های قابل افتتاح این شهرستان را ۱۹ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از محل درآمد حاصل از تبصره ۳، جاری و مشارکت مردمی حفر و تجهیز یک حلقه چاه به همراه خط انتقال مربوطه در شهر تالش اجرا شد.

وی همچنین اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب طولارود و سایر خیابان های سطح شهر تالش، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شهر اسالم و توسعه شبکه توزیع آب شهر چوبر را از دیگر پروژه های اجرا شده از این محل عنوان کرد گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب خیابان سیدرضی تالش نیز در روزهای آتی آغاز خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با حضور فرماندار و معاونین فرمانداری تالش، قائم مقام آبفای گیلان، فرماندهی انتظامی و سپاه شهرستان، بخشدار مرکزی و کلیه روسای ادارات و شورای اسلامی شهر تالش برگزار شد.

Share