افتتاح دو طرح گازرسانی و یک سالن ورزشی در منطقه آزاد انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سومین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی شامل گازرسانی به روستاهای حاجی بکنده و چوکده از روستاهای منطقه آزاد انزلی و سالن ورزشی روستای باغ امیر کنده با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی ،فرماندار و رییس شورای اسلامی شهرستان رشت ،مقامات استانی و شهرستانی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سومین روز از هفته دولت سه پروژه عمرانی شامل گازرسانی به روستاهای حاجی بکنده و چوکده از روستاهای منطقه آزاد انزلی و سالن ورزشی روستای باغ امیر کنده با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی ،فرماندار و رییس شورای اسلامی شهرستان رشت ،مقامات استانی و شهرستانی، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی منطقه افتتاح گردید.
بنا به این گزارش با افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای حاجی بکنده و چوکده کلیه ساکنین روستاهای منطقه از مزیت گاز طبیعی برخوردار شدند و منطقه آزاد انزلی gaznamedاولین منطقه آزاد سبز کشوردر حوزه گازرسانی شد . شرکت گاز استان گیلان به عنوان دستگاه مجری عملیات،گازرسانی به این دو روستای منطقه آزاد انزلی را برعهده داشت.
افتتاح سالن ورزشی روستای باغ امیر کنده با مساحتی بالغ بر ۸۵۰ متر مربع سومین پروژه ای بود که در سومین روز از هفته دولت در این منطقه افتتاح شد. در مراسم افتتاحیه این طرح مجید فاتحی سرپرست معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری سازمان با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته برای احداث این سالن در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی منطقه ، اقدامات و همکاری شورای اسلامی روستای باغ امیر کنده الگویی مناسب برای مشارکت شهروندانان و شوراها در ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی در منطقه دانست و از اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد انزلی برای تجهیز و استانداردسازی این مجموعه ورزشی خبر داد.
گفتنی است منطقه آزاد انزلی دارای ۲۸ روستا ۳۰ هزار نفر جمعیت می باشد.

Share