امام جمعه موقت رشت:نباید در بحث هسته‌ای شتاب‌زده عمل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نباید در بحث هسته‌ای شتاب‌زده عمل شود، گفت: فتنه‌گران سیلی محکمی خورده‌اند، اما هنوز سخنان فتنه‌‌انگیز می‌زنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نباید در بحث هسته‌ای شتاب‌زده عمل شود، گفت: فتنه‌گران سیلی محکمی خورده‌اند، اما هنوز سخنان فتنه‌‌انگیز می‌زنند.pashki

حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی ظهر امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک عید سعید فطر و واجب دانستن زکات فطره، اظهار کرد: دوری از یاد خدا گناه است و انسان باید به خداوند وصل شود.

وی تمام مشکلات را به دلیل گناه کردن عنوان کرد و افزود: خداوند حسنات را نازل می‌کند بنابراین امام علی (ع) تمام افراد را به ترک گناه دعوت کرد.

خطیب موقت رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار جوانان، جامعه را به تقوای الهی دعوت کرده است، تصریح کرد: نخستین مرحله تقوا ترک گناه است.

وی خداوند را بخشنده خواند و گفت: انسان برای رسیدن به درجه بالای انسانیت باید استغفار کند و گناهان مانع نزول برکات الهی می‌شود.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی در سال ۵۹ تصریح کرد: شورای نگهبان نقطه تضمین و تأمین برای نظام اسلامی است و اگر تضعیف شود حرکت نظام اسلامی زیرسئوال می‌رود.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان مانع انحراف از خط دین و نظام است، تصریح کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و گروه‌های مختلف وارد مجالس و مساجد می‌شود.

امام جمعه موقت رشت ادامه داد: برخی از افراد زبان نرم و ظاهری زیبا دارند اما دارای باطنی خراب هستند و وظیفه شورای نگهبان نظارت دقیق‌تر بر انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه افراد در انتخابات برخی، مسائل شخصی و غرض‌ورزی را به میان نیاورند، خاطرنشان کرد: با حفظ حرمت دیگران باید نظارت دقیق بر انتخابات صورت گیرد.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی افزود: شورای نگهبان به کسانی که در فتنه سال ۸۸ حضور یافتند یا آنهایی که سکوت کرده و آب به آسیاب دشمن ریختند نباید دلسوزی کند و با وجود اینکه برخی سیلی محکمی در سال ۸۸ خوردند اما هنوز سخنان فتنه‌انگیز می‌زنند.

وی در ادامه با قدردانی از تیم مذاکره‌کننده ایرانی در جمع‌بندی هسته‌ای تصریح کرد: نباید شتاب‌زده باشیم و مجلس شورای اسلامی باید با کارشناسی دقیق نسبت به این جمع‌بندی نظر خود را اعلام کند.

خطیب موقت رشت به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس استکبار و دشمنان اسلام به‌ویژه رژیم جعلی صهیونیستی را رسوا کرد.

وی با اشاره به اینکه در راهپیمایی روز قدس بزرگ‌ترین همایش همدلی و همزبانی دولت و ملت را به نمایش گذاشته شد و ملت فریاد مرگ بر آمریکا بر زبان جاری کردند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس به کشورهای ۱+۵ فهماند در مذاکرات هسته‌ای نباید با زبان تحریم و تهدید جلو رفت و مردم ایران منطق زور و استکبار را نمی‌پسندند.

عبدالله‌زاده‌پاشاکی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان فرمود فریاد «مرگ بر استکبار» از مبانی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، متذکر شد: استکبارستیزی منطق قرآن است و امام راحل فرمود شیطان بزرگ آمریکا است و این موضوع جزو اصول و مبانی انقلاب است.

/فارس

Share