اهانت مزدوران آل خلیفه به نمادهای عاشورا در بحرین+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در برخی از مناطق این کشور اقدام به تخریب نمادها و شعایر عاشورایی کردند. مزدوران رژیم آل خلیفه در ادامه مقابله با برپایی مراسم عزاداری ماه محرم به مناطق سلماباد، ستره، راس رمان و الجفیر و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سایت جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در برخی از مناطق این کشور اقدام به تخریب نمادها و شعایر عاشورایی کردند.

مزدوران رژیم آل خلیفه در ادامه مقابله با برپایی مراسم عزاداری ماه محرم به مناطق سلماباد، ستره، راس رمان و الجفیر و چند منطقه دیگر یورش برده و نمادهای عاشورا را تخریب کردند.

با وجود درخواست های سازمان های حقوق بشری برای توقف آزار و اذیت های طائفه ای، توقف انتقام گیری از شهروندان و جلوگیری از حمله به نمادهای مذهبی در ۴۰ سال گذشته، این روند همچنان ادامه دارد و این امر، خود دلیل بر بی توجهی و چشم پوشی مقامات آل خلیفه نسبت به چنین رفتارهای نفرت انگیزی است که زمینه را در حمایت از متجاوزان بدون محاکمه آنها فراهم می آورد.
اهانت مزدوران آل خلیفه به نمادهای عاشورا در بحرین

Share