جواد شفیعی ثابت

ما و خامنه ای دات آی.آر( khamenei.ir)

وظیفه امت در برابر امام ؛تکلیف ماموین در برابر ولی امرمسلمین ؛بصیرت یابی سربازان جوان جنگ نرم در برابر فرماندهی کل قوا و حرکت رهروان در مسیر رهبر لازمه اش کسب معرفت ، بصیرت و شاخص است از رهنمودهای امام حاضر. اگر مدعی ولایتمداری هستیم؛اگرمدیر و مسئول هستیم؛اگر کارگزار و خادم مردم هستیم؛اگر فعال فرهنگی […]

وظیفه امت در برابر امام ؛تکلیف ماموین در برابر ولی امرمسلمین ؛بصیرت یابی سربازان جوان جنگ نرم در برابر فرماندهی کل قوا و حرکت رهروان در مسیر رهبر لازمه اش کسب معرفت ، بصیرت و شاخص است از رهنمودهای امام حاضر.

اگر مدعی ولایتمداری هستیم؛اگرمدیر و مسئول هستیم؛اگر کارگزار و خادم مردم هستیم؛اگر فعال فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب هستیم؛اگر اصولگرا ، اصلاح طلب و اعتدالی و در جبهه خودی نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ آنهم در جهانی هستیم که غایت نقشه راه ما رسیدن به تمدن اسلامی است، و اگر امتِ؛امام خامنه ای هستیم؛ واجب است دائم رهنمودها؛نقشه راه؛دغدغه ها ؛تحلیل و تبیین ها؛هشدارها؛نهی و اَمرها ؛اولویتها و شناخت اصلی و فرعی های مدنظر ولی امر مسلمین جهان را بررسی؛تحلیل؛تبیین؛پیگیری؛کارسازی؛اجرایی و به صحنه ظهور برسانیم.

سایت به روز «خامنه ای دات آی.آر» حقیقتا بهترین و جامع ترین سایت مورد نیاز جبهه جهانی انقلاب اسلامی است؛مثلا توجه شما را به صفحه این روزها و این عکس جلب میکنم؛وقتی شما این عکس را در این صفحه می بینید؛به چه نتیجه میرسید؟!

مگر نه آنکه اولویت دغدغه ایشان در فرمایشی که پانزده سال پیش داشتن و امروز در قالب یک تصویر زیبا تیتر یک صفحه میشود نشان از عمق نگاه استراتژیک و دستور کار ایشان برای همه ماست؟
13930402_0226764

لازمست همیشه؛ بخشهای: نقشه راه،اینفوگرافی ها؛از دیگران و جستارها و همه و همه سایت «خامنه ای دات آی.آر» را هر روز مطالعه کنیم و براساس آن خود را تربیت کنیم.

اگر نماینده مجلس ما، اگر مدیران ما ،اگر بسیجیان ما ،اگر صنعت گران ما، اگر … همه اقشار جامعه ما، مسلط به آنچه نقشه راه گفتمان پیشرفت انقلاب اسلامی با نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بشوند؛ آنگاه معلوم خواهد شد که ؛ مصوبات مجلس ما باید چه باشد؛معلم ماسر کلاس چه بگوید؛مدیر ما دنبال اشرافی گری نرود؛بسیجی ما بصیرت و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد؛سیاستمدار ما به گناه فتنه و انحراف دچار نشود و البته امت همیشه در صحنه ما همچون «نه۹ دی» هوشیار در صحنه باشند؛انشاالله

جواد شفیعی ثابت

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

Share