رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد

دستگیری دختر ۲۱ ساله عامل برداشت غیرمجاز حساب اینترنتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج محمدخانی در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت اظهار کرد: پلیس فتا گیلان برداشت غیر مجاز از حساب اینترنتی فردی را پیگیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ایرج محمدخانی  در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت اظهار کرد: پلیس فتا گیلان برداشت غیر مجاز از حساب اینترنتی فردی را پیگیری کرد.

fataوی به تحقیق از شاکی پرونده و پیگیری فنی پلیس اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند خانم ۲۱ ساله ساکن رشت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.

محمدخانی با بیان اینکه فرد مذکور با توجه به مدارک موجود به بزه خود اعتراف کرد، گفت: سارق با سوء استفاده از اطلاعات کارت بانکی شاکی، شماره دو میلیون ریال کارت شارژ تلفن همراه را برداشته بود.

رئیس پلیس فتا گیلان یادآور شد: سارق اینترنتی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.

وی خواستار حفظ اطلاعات مهم کارت بانکی شهروندان شد و بیان کرد: شهروندان از شماره حساب، رمز نخست و دوم اینترنتی خود حفاظت کنند.

محمدخانی با تاکید براینکه شهروندان از ثبت رمز اینترنتی خود بر روی تلفن همراه و رایانه خودداری کنند، اضافه کرد: شهروندان مسئول حفظ پول و موجودی حساب خود هستند./فارس

 

Share