رحمتی مدیر بازرسی شهرداری رشت شد
به گزارش دیارمیرزا مراسم معارفه مدیر جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری رشت برگزار شد. در این مراسم مهندس بهارمست معاون اداری و مالی شهرداری رشت با اشاره به ضرورت اداره بازرسی در شهرداری رشت گفت: مدیر قبلی بازرسی توانست با اقدامات پیشگیرانه در سیستم حاکم نوعی ابتکار عمل به خرج دهد […]
به گزارش دیارمیرزا مراسم معارفه مدیر جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری رشت برگزار شد.
در این مراسم مهندس بهارمست معاون اداری و مالی شهرداری رشت با اشاره به ضرورت اداره بازرسی در شهرداری رشت گفت: مدیر قبلی بازرسی توانست با اقدامات پیشگیرانه در سیستم حاکم نوعی ابتکار عمل به خرج دهد و اقدامات موثری در راستای تحقق حقوق شهروندی ایفا کند.
وی افزود: فرصتهای بدست آمده در این عرصههای خطیر را باید به نحو احسن پاسخ و با یک نگاه موشکافانه به مسائل، روش منطقی را اعمال کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم.
در این مراسم دلشادپور مدیر اسبق اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات نیز به بیان عملکرد خویش در این حوزه پرداخت و گفت: امروز یکی از ارکان مهم اداره سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه مدیریت شهری است، تجربه مدیریت موفق شهری، در کشورهای توسعه یافته و ارتقای سیاسی آنان در سلسله مراتب مدیریت کلان جامعه خود گواهی بر این مدعاست و امیدوارم کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته باشم.
رحمتی مدیر جدید اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری رشت گفت: با هدف خدمت به شهروندان و مردم شهر رشت و همکارن سخت کوشم در مجموعه شهرداری به این جایگاه ورود کردهام و درصددم با برنامههای مناسب نسبت به پیشگیری از مشکلات و مسائل اقدام کنم.
وی افزود: ایجاد فضای دوستانه به عنوان یکی از اصول مهم مدنظر بنده است زیرا معتقدم که تلطیف کردن فضا و آرامش خاطر موجب میشود که همکاران بهتر به وظایف محوله خویش بپردازند و به دیگران نیز خدمات بهتری ارائه دهند.
دیدگاه