امام‌ جمعه رودسر؛

بیمارستان رودسر ۲۷ سال است که با یه نم باران چکه می‌کند

امام‌ جمعه رودسر گفت: پروژه بیمارستان رودسر یکی از طرح‌هایی است که با سمبل کاری تحویل داده شده و این بیمارستان ۲۷ سال است که با یه نم باران چکه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام قاسم ابراهیمی نوری امروز در خطبه‌های نماز جمعه رودسر در مسجد ملاامیری این شهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: باید مراقب بود که پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی غربی در کشور ما برافراشته نشود.

وی با بیان اینکه پرچم سمبل کاری و سهل‌انگاری طرح‌ها و پروژه‌ها، یکی از پرچم‌هایی است که بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری نباید در کشور برافراشته شود، افزود: پروژه بیمارستان رودسر یکی از طرح‌هایی است که با سمبل کاری تحویل داده شده و این بیمارستان ۲۷ سال است که با یه نم باران چکه می‌کند.

امام‌ جمعه رودسر با تأکید بر لزوم پائین کشیده‌شدن پرچم حزب و حزب‌بازی ها در کشور در راستای پیشرفت کشور و خدمات‌رسانی بهتر به مردم تصریح کرد: تا حزب‌بازی ها ادامه دارد کشور و استان گیلان روی خوش نخواهد دید کسانی هستند که دائم جامعه را دوقطبی یا چندقطبی می‌کنند اما وحدت،نیاز امروز کشور است.

وی با بیان اینکه شهید حق‌بین سردار سلیمانی استان گیلان است، گفت: شهید حق‌بین شخصیتی که تمامی هستی خود را برای این نظام و مردم فدا کرد.

ابراهیمی همچنین با محکوم‌کردن اقدام کورکورانه رژیم منفور صهیونیستی در لبنان گفت: رژیم کودک کش صهیونیست بداند که نیروهای حزب‌الله و مقاومت غرش دارند و خواهند توانست اسرائیل را در مسیر غرق‌شدن قرار دهند و نابود کنند.

Share