رئیس پلیس راه گیلان تشریح کرد:

اعلام محدودیت ترافیکی در تعطیلات پایان شهریور+ جزییات

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس خبر داد.

سرهنگ «جاور صفاری» در تشریح این خبر اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای «رشت – قزوین» و «آستارا – اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه  تاریخ‌های  ۳۰  و ۳۱ شهریور ماه در محور امامزاده هاشم (سراوان) – لوشان و بلعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۲۹ شهریورماه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه تاریخ‌های ۳۰  و ۳۱ شهریور ماه نیز در محور قدیم رشت  – لوشان و بلعکس ممنوع می‌باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در محور «اردبیل – آستارا» و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه تاریخ‌های  ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه  ممنوع است.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه تاریخ ۳۱ شهریور ماه محدودیت ترافیکی از سمت شمال به جنوب محور آزادراه منجیل به صورت یکطرفه انجام خواهد شد، بیان داشت: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است، با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی، ضمن اطلاع رسانی نسبت به‌عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

Share