رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

جلوگیری از تردد ۱۱ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در گیلان طی دو روز!

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲ روز پایانی هفته گذشته و جلوگیری از تردد ۱۱ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در معابر برون شهری گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راه استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۲ روز پایانی هفته گذشته و جلوگیری از تردد ۱۱ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در معابر برون شهری گیلان خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری با اشاره به اینکه در سطح جاده‌های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم، اظهار داشت: خودروهای سبک، سنگین و دارای مسافر، موتورسواران و دوچرخه‌سواران به صورت مداوم در معابر برون شهری حرکت می‌کنند که باید مسئولان گروه‌های گردشگری و ورزشی، حساسیت ویژه‌ای بر ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر استان داشته باشند.

وی گفت: در راستای ساماندهی و برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و همچنین با توجه به اینکه عده‌ای از افراد که با انجام حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در سطح معابر برون شهری اقدام می‌کنند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته در سطح معابر برون شهری استان اجرا شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با بکارگیری ۹ تیم پلیس راه از تردد ۶ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۳ دستگاه اتوبوس و ۵ دستگاه مینی‌بوس شامل ۱۴۱ نفر و همچنین ۲۳ دستگاه خودرو آفرودی به تعداد ۷۱ نفر و یک تور دوچرخه‌سواری ۸ نفره جلوگیری شد.

این مقام انتظامی در پایان به نارضایتی مردم از اقدامات هنجارشکنانه گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز اشاره کرد و بیان داشت: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

Share