برای ثروتمند شدن با کارگری و کارمندی خداحافظی کنید

به دلیل هزینه و کیفیت بالا و طول عمر طولانی بلوک فوم دار در بیشتر جاهای ساخت و ساز کشورمان مورد کاربرد می باشد جالب است بدانید این کالا با ویژگیهای بارز ظاهری و ساختاری که دارد در کسب و کار دکوراسیون بسیار مورد استفاده واقع شده است.

باور اشتباهی که در ذهن افراد نقش بسته، این است که مشاغلی مانند کارگری و کارمندی بهتر هستند که حقوق ثابتی دارند و خیالشان از این بابت راحت است که در انتهای ماه پولی دریافت می کنند، اما در اکثر این مشاغل پیشرفتی وجود ندارد و حقوق افراد افزایش زیادی ندارد اما اگر شما در حوزه خاصی مانند انواع بلوک ساختمانی به صورت تخصصی فعالیت کنید به راحتی می توانید به درآمد بیشتری دست پیدا کنید و ثروتمند شوید، در این مقاله شما را با این حوزه بیشتر آشنا می کنیم.

بلوک سفالی

جنس بلوکها باید به نحوی باشد که اثر یا واکنشی بر روی بتن آرمه نداشته باشد و انتخاب نوع بلوک سفالی مناسب طولی آنها بین ۲۵ تا ۳۵ سانتی متر می باشد که در این بازه نهایت استحکام را برای ساختمان فراهم می کند که در ادامه به بررسی یکی از مهم ترین بلوکها یعنی نوع سیمانی آنها می پردازیم.

بلوک سیمانی که عموما برای ساخت سقفها، دیوار ها و سازه ها استفاده می شوند از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و و اندازه و ابعاد آنها بسته به نوع کاربری و نیاز معماران طراحی می شود.

بلوک

این عایق به دلیل وزن کم، بار اضافه بر ساختمان را کاهش می دهد و سرعت انجام پروژه را هم بیشتر می کند. بلوک نوع لیپر در ساخت ویلاها، مجتمع های تجاری-اداری، پاساژها، آپارتمانها و خانه ها بکار گرفته می شوند و در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار بوده اند.

مواد اولیه بلوکهای لیپر از مواد معنی و غیر شیمیایی می باشد.

به همین دلیل قابل بازیافت و بدون خطر برای محیط زیست می باشند همچنین فساد ناپذیر هستند یعنی قابلیت رشد هیچ گونه آفت، باکتری و موجود زنده ای درون ساختار آنها وجود ندارد.

بلوک فوم دار

به دلیل هزینه و کیفیت بالا و طول عمر طولانی بلوک فوم دار در بیشتر جاهای ساخت و ساز کشورمان مورد کاربرد می باشد جالب است بدانید این کالا با ویژگیهای بارز ظاهری و ساختاری که دارد در کسب و کار دکوراسیون بسیار مورد استفاده واقع شده است.

به عنوان طراحی و تزئینی برای ویلاهای شمال برای گلدانها، نیمکتها، ایوان منزل نقش زیبایی و موثر زیادی دارد.

بنابراین از این مصالح ساختمانی می توانید با هزینه پایین و حمل و نقل آسان با کاهش آسیبهای ناشی یک پروژه عالی راه اندازی کنید.

از فرآورده های مهم و مورد تایید با دانه های سبک بلوک سفالی فوم دار مازندران می باشد به دلیل وزن نه چندان سنگین و حمل و نقش آسان از این قطعات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید انواع بالوک مورد نظرتان می توانید از این مجموعه بزرگ از تولیدی به فروش با قیمت بسیار ارزان و با کیفیتی مرغوب دریافت نمایید جهت خرید به صورت مستقیم در ابعاد و قالبهای مختلف فرم سایت را پر کنید.

Share