روش های کسب درآمد دلاری با معامله کالاهای خاص

هر شخصی باید کلکسیون ادکلن گرم و سرد و شیرین داشته باشد که متناسب با شخصیت شما و بر گرفته از شخصیت شما باشد که در هنگام خرید ادکلن حتما باید دقت کنید که مزاج شما گرم می باشد یا سرد و با توجه به آن ادکلن مناسب را خریداری کنید.

یکی از موثرترین راه هایی که با انجام آن می توانید به راحتی در کمترین زمان به درآمد دلاری بالا و ثروت مناسبی دست یابید درآمدزایی به صورت همزمان از اینترنت و به صورت حضوری می باشد که در اینجا ما کالایی پرفروش و پرتقاضا مانند عطر و ادکلن را به شما معرفی می کنیم.

اسانس عطری صنعتی

اگر بپرسید که که اسانس عطری صنعتی چیست باید به شما بگوییم که اسانسها در واقع ماده ای هستند که با انجام یک عملیات فیزیکی از گیاهی که بو دارد تهیه می شوند که استفاده از رایحه های خاص و خارق العاده در ترکیب اسانس عطر خالص کرید سیلور باعث شده تا این محصول خیلی زود در میان مصرف کنندگان و علاقه مندان به عطر جای باز کند.

اولیویر کرید صاحب شرکت کرید فرانسه به دلیل علاقه ی زیادی که به ورزش اسکی داشته این عطر خوش بو را در سال ۱۹۹۵تولید کرده است و تمام تلاشش این بوده تا بتواند نهرها و چشمه های درخشان بر فراز کوه های پوشیده شده از برف آلپ را برای مصرف کنندگان این محصول تداعی کند و تا حد خیلی زیادی در این امر موفق عمل کرده است.

این عطر فوق العاده رایحه ای خنک دارد و برای آقایان و خانم ها مناسب و قابل استفاده می باشد، با وجودی که نزدیک به ۲۷ سال از زمان تولید این عطر گذشته است هنوز هم مشتریان بسیار زیادی دارد و جزء محبوب ترین عطرهای کرید می باشد.

اسانس عطر

هر اسانس عطر دارای چندین قسمت مختلف می باشد و محلول آن از چندین ماده و مایع تشکیل شده است که اما نوع دیگر از انواع اسانسهای بی نظیر قابل تهیه اسانس عطر لالیک لامور می باشد، این عطر یک نوع عطر خنک می باشد که بسیار شیرین بوده و نتهایی که دارد شامل ترنج و گل رز و بهار نارنج و دیگر عناصر می باشد.

این عطر در نتهای ابتدایی دارای ترنج و بهار نارنج و رز می باشد در نتهای میانی این عطر می توان شاهد گل مریم و یاس و گاردنیای یاسمنی بود و در نتهای پایانی رایحه های چوب صندل سفید و مشک و سدر را به رخ می کشد، لالیک لامور مدت زمان زیادی نیست که پا به بازار گذاشته است و در همان ابتدای ورودش به بازار عطر توانست بسیاری از بانوان و حتی اقایان را شیفته رایحه بی نظیر خود کند.

این عطر در دسته عطرهایی قرار می گیرد که می تواند حس سربلندی و عزت نفس را به شخص القا کند و به علت گل فام و هوس برانگیز بودن یک انتخابی بسیار اغواگر بوده و می تواند شما را شگفت زده کند.

ادکلن گرم

هر شخصی باید کلکسیون ادکلن گرم و سرد و شیرین داشته باشد که متناسب با شخصیت شما و بر گرفته از شخصیت شما باشد که در هنگام خرید ادکلن حتما باید دقت کنید که مزاج شما گرم می باشد یا سرد و با توجه به آن ادکلن مناسب را خریداری کنید.

زیرا اگر به مزاج خود توجه نداشته باشید و عطر یا ادکلنی که مناسب مزاج شما نیست تهیه کنید ممکن است در سلامت و روحیه شما تاثیر بدی بگذارد مثلا افرادی که طبع گرمی دارند اگر از عطرهای گرم استفاده کنند باعث ایجاد سردرد در آنها می شود.

اما افرادی که طبع سردی دارند بوی ادکلنهای گرم به آنها حس گرما و آرامش می دهد پس حتما قبل از آنکه ادکلن را خریداری کنید مطمعن شوید که مزاج شما چه نوعی است تا بتوانید ادکلنی خریداری کنید که با طبع و مزاج شما سازگاری داشته باشد.

مثلا برای افرادی که دارای مزاج صفراوی می باشند ادکلنهای سرد و خنک مناسب می باشد از ویژگیهای افراد با مزاج صفراوی می توان به پر انرژی بودن و پر تحرک بودن آنها اشاره کرد.

Share