فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۱۳ تن برنج احتکار شده در آستانه‌اشرفیه | محل احتکار با هماهنگی قضایی پلمب شد

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۱۳ تن برنج احتکار شده از یک انبار در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد و افزود: محل احتکار برنج‌ها با هماهنگی قضایی پلمب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۱۳ تن برنج احتکار شده از یک انبار در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر احتکار برنج داخل انباری در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پلیس پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند تصریح کرد: در بازرسی از این انبار، ۱۳ تن و ۴۴۰ کیلوگرم برنج احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم ۶۱ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و بیان داشت: محل احتکار برنج‌ها با هماهنگی قضایی پلمب شد.

سردار ملکی افزود: برنج‌های کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد و کارشناسان ارزش آن را ۱۱ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت این افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share