فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

رفع تصرف ۵۹ هکتار اراضی ملی در گیلان | کشف ۵ هزار و ۹۹۷ اصله چوب قاچاق

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری، ۵۹ هکتار از اراضی ملی توسط یگان حفاظت منابع در گیلان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در فروردین ماه سال جاری، ۵۹ هکتار از اراضی ملی توسط یگان حفاظت منابع در گیلان رفع تصرف شد.

سردار عزیزاله ملکی با تاکید بر مبارزه جدی مجموعه انتظامی با متخلفان اقتصادی، زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی قصد تصرف اراضی ملی و طبیعی را دارند، اظهار داشت: این اقدام و برخورد با متخلفان به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه در تشریح اقدامات یگان حفاظت منابع طبیعی در فروردین ماه سال جاری به کشف ۵ هزار و ۹۹۷ اصله چوب قاچاق اشاره کرد و گفت: در این رابطه ۱۰۷ دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: همچنین در این خصوص ۲۳۰ نفر دستگیر و ۱۸۹ فقره پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی از رفع تصرف ۵۹ هکتار از اراضی ملی در گیلان خبر داد و بیان داشت: ۲۷۲ فقره پرونده دراین راستا تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

سردار ملکی در پایان حفظ و حراست از منابع طبیعی را وظیفه ملی عنوان کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share