فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

کشف ۱۸ تن برنج احتکار شده از یک انبار در لاهیجان | متهم در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفت

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۸ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش برنج کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۸ تن برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان لاهیجان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه احتکار کالا و ارزاق عمومی وعدم ارائه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار داشت: پلیس با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه به شناسایی انبار احتکار برنج در یکی از روستاهای لاهیجان با اقدامات فنی و نامحسوس پلیس این شهرستان اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۸ تن برنج احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش برنج کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این خصوص متهم ۴۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

سردار ملکی در پایان احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و افزود: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

Share