بخشی در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

نمی‌دانم به آقای آرمان تسلیت بگویم یا تبریک | تمامی تهمت ها برای من بود اما ۶ میلیون حقوق می‌گرفتم

مدیر کل سابق سازمان ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه تودیع و معارفه بیان کرد: با وجود تمامی قضاوت های ناجوانمردانه، اما با کمک همه شما عزیزان و با اعتبارات کم، توانستیم پروژه ها را ادامه دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آئین معارفه جهانبخش آرمان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تودیع مریم بخشی مدیرکل پیشین این دستگاه، پیش از ظهر روز دوشنبه در رشت برگزار شد.

مدیر کل سابق سازمان ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه تودیع و معارفه بیان کرد: با وجود تمامی قضاوت های ناجوانمردانه، اما با کمک همه شما عزیزان و با اعتبارات کم، توانستیم پروژه ها را ادامه دهیم.

مریم بخشی با اشاره به این مطلب که در حوزه بودجه سختی های زیادی کشیدیم گفت: با همه بی پولی ها از ۷۰ پروژه نیمه تمام تاکنون ۳۸ پروژه افتتاح کردیم که ۱۰۰ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان اضافه شد.

وی با اشاره به این مطلب که تلاش داشتیم که در هر شهرستان یک پروژه افتتاح کنیم گفت: زمانی که برای گرفتن بودجه در تهران و سالن کوثر تلاش می کردم، می دانستم که به عنوان مدیر کل در این مجموعه نخواهم بود تا این بودجه دریافتی را برای ورزش گیلان هزینه کنم، اما باز تلاش کردم چون ورزش گیلان برای ما اولویت داشت.

بخشی افزود: در سال ۲۰۲۰ پنج ورزشکار به المپیک و پارالمپیک توکیو اعزام شدند.

بخشی با اشاره به اینکه حوزه ورزش و جوانان کشور ضعیف ترین حقوق ها را پرداخت می کند گفت: امیدواریم در این مورد بازنگری و اقدامات موثری صورت گیرد. بنده که به عنوان مدیرکل در این مجموعه فعالیت می‌کردم و تمامی تهمت ها و ناسزا هم برای من بود، تنها ۶ میلیون حقوق میگرفتم.

وی گفت: نمیدانم به آقای آرمان تسلیت بگویم یا تبریک، زیرا کار کردن در این حوزه آرامش را از فرد می‌گیرد. ما در گیلان پروژه های نیمه تمامی داریم که امیدوارم روزی برسد که تنها برای پروژه های جدید به دنبال بودجه باشیم.

از تجربه بزرگان بهره می گیرم

جهانبخش آرمان سرپرست ورزش و جوانان گیلان در آیین معارفه خود عنوان کرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به جامعه ورزش استان را داشته باشم و در این راه قطعا به همراهی و همدلی، نظرات و پیشنهادات خانواده ورزش نیازمندم و از زحمات سرکار خانم بخشی و همکاران در ادارات ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت نام و یاد شهدا عنوان کرد: بی‌شک از تجارب گرانمایه پیشکسوتان ورزش استان و همکاران حوزه ورزش استفاده خواهم کرد و امیدواریم که جایگاه ورزش استان را ارتقاء دهیم و با تعامل و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط، راه رشد و توسعه ورزش استان را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هیات‌های ورزشی بازوان توانای ورزش هستند، گفت: ورزش موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و جامعه است و ما به عنوان متولیان ورزش باید منطقی تصمیم بگیریم و این امر در صورت خرد جمعی و مشاوره امکان‌پذیر است.

آرمان گفت: از حسن اعتماد مقام عالی وزارت ورزش و جوانان کشور، مجمع نمایندگان گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

بهمن محمدیاری نماینده مردم شهرستان تالش نیز در این مراسم اظهار داشت : در حوزه انتخابیه تالش به همت اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تعامل سرکار خانم بخشی ورزشگاه پوریای ولی برای شرایط میزبانی تیم ها حاضر شده است و در سایر حوزه های ورزشی نیز در استان فعالیت های خوبی صورت گرفته است و از خدمات ایشان تشکر و قدردانی می نمایم و برای جناب آقای آرمان در سمت مدیر کلی ورزش و جوانان گیلان آرزوی توفیق دارم.

Share