دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

عامل سقوط ملوان متقاضی خرید سپیدرود | شیطنت‌ها برای واگذاری ارتش سرخ گیلان

حالا در فضای رسانه‌ای نام فردی به گوش می‌رسد که نه تنها خوشنام نیست بلکه سابقه سقوط ملوان پرمهره از لیگ برتر به دسته اول را نیز در کارنامه دارد و حتی مصاحبه‌ها علیه این فرد غیربومی (یکی از استان‌های همجوار) هنوز نیز در اینترنت موجود است!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدت زیادی است که سپیدرود رشت درگیر مشکلات مالکیتی است و هر بار مالکی با بوق و کرنا وارد میدان می‌شود اما چند ماه نمی‌گذرد که متوجه می‌شویم طبل تو خالی بودند!

پس از کنار رفتن علی کریمی از مالکیت سپیدرود و حضور کیومرث بیات که به گفته خودش قرار بود تنها مدت کوتاهی تا حضور مالک جدید، به عنوان مالک باشگاه باشد؛ مشکلات مالکیتی سپیدرود بیش از پیش شد.

سپیدرود در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت تا آنها بتوانند مالکی با توان مالی بالا و با برنامه را برای سپیدرود رشت انتخاب کنند و دیگر شاهد دست به دست شدن سپیدرود نباشیم و این تیم پس از سال‌ها به ساحل آرامش برسد.

حتی کمیته‌ای نیز زیر نظر فرمانداری رشت در همین زمینه تشکیل شد اما خروجی آن بعد از برگزاری ده‌ها جلسه به جای حل مشکل مالکیت صرفا انتخاب سیدمهدی آقازاده به عنوان مدیرعامل سپیدرود شد.

در ادامه، تأکید مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بر صبر تا پیدا شدن خریداری دارای اهلیت، این امید را در دل‌ها زنده کرد که قرار نیست این بار با افرادی عجیب و غریب قرارداد امضا شود و مشکلی بر مشکلات گذشته یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های کشور اضافه شود اما متأسفانه در روزهای اخیر خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد!

بخشی در مصاحبه شنبه شب خود با برنامه «باورزش» شبکه باران از تعیین تکلیف وضعیت مالکیت سپیدرود تا روز سه‌شنبه (۲۳ شهریور) خبر داد و اعلام کرد که دو خریدار خوشنام به دنبال خرید باشگاه سپیدرود رشت هستند.

حالا در فضای رسانه‌ای نام فردی به گوش می‌رسد که نه تنها خوشنام نیست بلکه سابقه سقوط ملوان پرمهره از لیگ برتر به دسته اول را نیز در کارنامه دارد و حتی مصاحبه‌ها علیه این فرد غیربومی (یکی از استان‌های همجوار) هنوز نیز در اینترنت موجود است! کسی که در زمان حضورش سبب عقد قراردادهای عجیب در این تیم گیلانی و در نهایت سقوط این تیم به لیگ پایین تر شد!

گفته می‌شود که این فرد با شرکتی که تنها چند ماه افتتاح شده است و با اسم یک فرد دیگر برای خرید سپیدرود پا پیش گذاشته است اما اگر اسم اعضای هیأت مدیره شرکت مذکور را جستجو کنید متوجه می‌شوید که چه کسی پشت خرید باشگاه سپیدرود است.

این سوال در ذهن فوتبال دوستان ایجاد شده که آیا به طور مثال اگر فردی سپاهان اصفهان را با نابودی بکشاند چند سال بعد جرأت دارد برود و درخواست خرید ذوب آهن اصفهان را بدهد!؟

علاوه بر این فرد، اسم خریدار دیگری به میان آمده است که در گذشته پای یک مالک را به باشگاه سپیدرود باز کرد و شاید بتوان گفت تمام بدبختی‌های چند سال اخیر سپیدرود بخاطر حضور همین مالک در باشگاه بود اما اینبار خودش برای خرید سپیدرود پا پیش گذاشته است؛ کسی که همین الان برای جلوگیری از ورشکستی شرکتش به دنبال وام ۵۰۰ میلیون تومانی از بانک‌هاست!

انتظار می رود مدیران اداره کل ورزش و جوانان حداقل اسم چنین افرادی و سابقه آنها را در گوگل سرچ کنند تا متوجه پیشینه آنها شوند و این هشدار را جدی بگیرند که دیگر جسم بی‌جان سپیدرود توان آسیب بیشتر را ندارد.

از طرفی دیگر برخی شیطنت‌های افراد ورزشی و غیر ورزشی معروف در استان سبب شده که یکی از خریداران متمول بومی که در آستانه خرید باشگاه سپیدرود بود در لحظات آخر از خرید این تیم منصرف شود!

در پایان امید است که این بار اداره کل ورزش و جوانان فریب برخی افراد خریدارنما را نخورد و تیم را به فردی با اهلیت مناسب بدهد. همچنین افراد نیز یک بار به استان خود بیاندیشند و منافع مردم شهر رشت و استان گیلان را فدای منافع شخصی خود نکنند و مطمئن باشند که خورشید همیشه پشت ابر نخواهد ماند و رو سیاهی برای این افراد باقی می‌ماند.

Share