اظهارات ضد و نقیض رئیس هیأت فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

بخشی: فعالیت محمد نوین مورد تایید است | الماسخاله: از خداداد عزیزی با قدرت حمایت می‌کنیم

به نظر می‌رسد مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان و رئیس هیأت فوتبال استان بی‌توجه به رأی دادگاه و با نظر خود عمل می‌کنند، حال باید دید در ادامه رأی دادگاه به نفع چه کسی خواهد بود و مالک «سپیدرود رشت» در لیگ برتر چه کسی می‌شود!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با وجود اینکه دادگاه استان گیلان حکم خلع جواد تن‌زاده از مالکیت باشگاه سپیدرود را متوقف کرده است و فعلاً تا صدور حکم نهایی از سوی مراجع قضایی، تن‌زاده به عنوان مالک قانونی باشگاه سپیدرود رشت خواهد بود اما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و رئیس هیأت فوتبال گیلان به صورت جداگانه از محمد نوین مالک «سپیدرود گیلان» حمایت کردند.

مریم بخشی، مدیرکل ورزش وجوانان گیلان برخلاف اظهار چند روز پیش خود که در آن تن‌زاده را مالک اصلی باشگاه سپیدرود اعلام کرده بود و خبر از توقف فعالیت‌های محمد نوین داد(اینجا) با بیان اینکه از نظر این اداره کل محمد نوین مالک جدید سپیدرود می تواند به کار و فعالیت خود با قدرت ادامه دهد و مورد تایید است، گفت: برای حفظ تیم مجبوب، مردمی و ریشه دار سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال کشور، از نظر این اداره کل محمد نوین مالک جدید سپیدرود فعالیتش مورد تایید هست و می تواند به کار خود با قدرت ادامه دهد.

وی افزود: این تصمیم به این دلیل گرفته شد که زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر نمانده و باید تکلیف مالکیت تیم و فعالیتش برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هرچه سریعتر مشخص شود.

همچنین قربانعلی الماسخاله، رئیس هیات فوتبال گیلان نیز که پیش از این گفته بود، تن‌زاده توانسته است رأی دادگاه را بدست بیاورد(اینجا)، در جدیدترین اظهار نظر خود، گفت: برای حفظ تیم مجبوب، مردمی و ریشه دار سپیدرود رشت در لیگ برتر فوتبال کشور و به تبعیت از مسوولان استان و اداره کل ورزش، همچون هواداران پرشور سپیدرود از خداداد عزیزی حماسه ساز ملبورن، در راستای ایجاد تیمی پرقدرت درلیگ برتر تمام قد حمایت می‌کنیم.

او نیز به مانند بخشی اظهار کرد: این تصمیم به این دلیل گرفته شد که زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر نمانده و باید تکلیف مالکیت تیم و فعالیتش برای حضور پرقدرت در لیگ برتر هرچه سریعتر مشخص شود.

به نظر می‌رسد مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گیلان و رئیس هیأت فوتبال استان میخواهند بدون توجه به رأی دادگاه و با نظر خود عمل کنند، حالا باید دید در ادامه رأی دادگاه به نفع چه کسی خواهد بود و مالک امتیاز «سپیدرود رشت» در لیگ برتر چه کسی می‌شود!؟

گفتنی است در شرایط فعلی پروانه فعالیت باشگاه سپیدرود گیلان به نام محمد نوین صادر شده است و خداداد عزیزی نیز سرمربی این تیم است. از سوی دیگر سپیدود رشت نیز که در لیگ برتر حضور دارد با مالکیت تن زاده سرمربی جدید خود را نیز شناخته و علی نظرمحمدی بار دیگر هدایت این تیم را برعهده گرفته است!

Share