پس از مدت‌ها کش و قوس؛

شورای شهر پیربازار تعیین تکلیف شد | اعضای هیات رییسه مشخص شدند

بعد از برگزاری انتخابات شورای شهر پیربازار بعد از مطابقت اسناد و مدارک موجود در پرونده، صلاحیت شکات جهت شرکت در انتخابات شورای شهر پیربازار تأیید و ایشان موفق به کسب آراء لازم جهت عضویت در شورای مزبور نیز شده‌اند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز (دوشنبه ۶ دی ماه) در دفتر فرماندار شهرستان رشت، شورای شهر پیربازار پس از کش و قوس‌های فراوان، تعیین و تکلیف شد.

بعد از برگزاری انتخابات شورای شهر پیربازار بعد از مطابقت اسناد و مدارک موجود در پرونده، صلاحیت شکات جهت شرکت در انتخابات شورای شهر پیربازار تأیید و آنها موفق به کسب آراء لازم جهت عضویت در شورای مزبور نیز شده‌اند. علی رغم این موضوع، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات پس از تأیید صحت انتخابات و انتشار اسامی نامبردگان، خارج از مواعد قانونی مقرر مبادرت به ابطال آراء برخی صندوق‌ها نموده و نام آن‌ها را از لیست منتخبین حذف کرده است.

با آنکه اعضا در آن زمان تمکین بر قانون کردند عنوان نمودند که حق و حقوق خود را قانونی پیگیری خواهند کرد که پس از گذشت ۶ ماه و اعلام رای نهایی دیوان عدالت اداری در پی شکایت علی اکبر شاهبازی، مازیار ابراهیمی پیربازاری، مرضیه رنجبر کفترودی، اصغر توفیقی، سیدعلی معصومی دیوان حکم به نفع آن‌ها صادر کرد.

در مراسم تحلیف که با حضور اعضای منتخب مردم پیربازار در دفتر فرماندار شهرستان رشت و با حضور فرماندار و معاونین سوگند نامه خوانده و مراسم تحلیف برگزار شد و همچنین هیات رییسه نیز مشخص شد که بر این اساس سید علی معصومی به عنوان رییس شورا انتخاب شد و مازیار ابراهیمی نائب رییس و اصغر توفیقی خزانه دار و مرضیه رنجبر کفترودی منشی و علی اکبر شاهبازی به عنوان سخنگوی شورای پیربازار و شورای شهرستان انتخاب شدند.

Share