علوی در جلسه علنی شورای شهر رشت:

مردم رشت از فسادهای شهرداری گلایه‌مند هستند| از سربازان گمنام برای برخورد انقلابی تشکر می‌کنم

امیرحسین علوی، عضو شورای شهر رشت در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورا اظهار داشت: امروز مردم رشت از فسادهای شهرداری گلایه‌مند هستند و از اعضای شورا می‎خواهند که با این موضوع برخورد کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه(۱۹ شهریور) با حضور اعضای شورا برگزار شد.

امیرحسین علوی، عضو شورای شهر رشت در این جلسه گفت: امروز مردم رشت از فسادهای شهرداری گلایه‌مند هستند و از اعضای شورا می‎خواهند که با این موضوع برخورد کنند.

وی گفت: در یکسال گذشته به ویژه در چند ماه گذشته هر ۱۱ عضو شورا فساد و اتفاقات را تذکر دادند و از سربازان گمنام تشکر می‌کنم که برخورد انقلابی می‌کنند.

علوی اظهار داشت: امروز مردم از ما سوال می‌کنند که با توجه به انتخاب شهردار غیربومی‌ در رشت، اگر یک رشتی در یک نقطه از کشور مسئولیتی داشت و چنین مسائلی پیش می‌آمد، برخورد مردم آن استان‌ها با وی چگونه بود چه بود؟

نیازمند برخورد دادگستری و دستگاه‌های نظارتی با تخلفات شهرداری رشت هستیم

این عضو شورای شهر رشت ادامه داد: نسبت به این قضیه باید دادگستری و دستگاه‌های نظارتی حساسیت بیشتری داشته باشند و نیاز به پشتیبانی آنان در برخورد با تخلفات شهرداری داریم.

علوی با تاکید بر اینکه باید برخوردها قاطع باشد تا هر مدیری در شهرداری جرات کوچکترین تخلفی نداشته باشد، افزود: از اردیبهشت به بعد هر ۱۱ عضو شورا چه آنهایی که موافق شهردار بودند و چه آنهایی که موافق شهردار نبودند نسبت به هدر رفت منابع و فرصت‌ها به کرات تذکر دادند.

وی با بیان اینکه متاسفانه فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رود و این شهر رشت است که متضرر می‌شود، گفت: برای دریافت ۳۶ میلیارد تومان اعتبارات ملی شهر رشت اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در جلسه قبل شهردار رشت گفت که زمان حضورشان حقوق‌های معوقه شهرداری داشت که ایشان پرداخت کردند اما وقتی از ایشان خواستیم که سند ارائه دهد، این کار را نکرد! چطور شهردار می‌تواند دروغ به این بزرگی بگوید!؟

Share