گزارش دیارمیرزا از یک فرصت‌سوزی در حوزه ورزش بانوان:

انصراف دو تیم شهر رشت از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان | وقتی شهردار رشت مخالف تیمداری است!

علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان گیلان اظهار داشت: حضور تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت به دلیل مخالفت شهردار این شهر با تیمداری در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دو تیم پیشرو صنعت رشت و شهرداری رشت در حالی که تنها چند روز تا شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور باقی مانده است از این رقابت‌ها انصراف دادند.

علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا، با تأیید خبر انصراف دو تیم پیشرو صنعت رشت و شهرداری رشت از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار داشت: تیم پیشرو صنعت رشت به دلیل عدم وجود اسپانسر از حضور در قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال بانوان انصراف داد.

وی همچنین افزود: حضور تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت نیز به دلیل مخالفت شهردار این شهر با تیمداری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان با بیان اینکه شهر رشت از نظر فوتسال بانوان استعدادهای بسیار خوبی در سطح کشور دارد، گفت: با توجه به زمان اندک شروع لیگ برتر فوتسال بانوان، بهتر است هرچه سریعتر تکلیف تیم شهرداری رشت برای حضور این تیم در لیگ مشخص شود.

وهابی با اشاره به اینکه بسیاری از شهرهای کشور آرزوی داشتن یک تیم در بالاترین سطح فوتسال کشور را دارند، گفت: باید از فرصت‌های موجود به خوبی استفاده کرد و از پتاسیل جوانان شهر و استان بهره گرفت.

به گزارش دیارمیرزا، انصراف تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در حالی رقم خورده است که این تیم در هفته گذشته فراخوان برگزاری تست را داده بود اما باز هم مثل همیشه این زنان بودند که قربانی تصمیمات مدیریتی شده اند.

Share