بی تردید کریمی را نشناخته اند

واکنش مسعود شجاعی و مهرداد میناوند به خبر شکایت ستاد امر به معروف از علی کریمی+عکس

مسعود شجاعی و مهرداد میناوند بازیکنان سالهای نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به خبر شکایت ستاد «امر به معروف و نهی از منکر اصفهان» از علی کریمی، سرمربی سپیدرود رشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان دادند.

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی دیارمیرزا، مسعود شجاعی و مهرداد میناوند بازیکنان سالهای نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به خبر شکایت ستاد «امر به معروف و نهی از منکر اصفهان» از علی کریمی، سرمربی سپیدرود رشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام واکنش نشان دادند.

شجاعی در صفحه شخصی خود نوشت:

«سلام و عرض احترام به هموطنان عزیز.
از پیروزی تیممان در مسابقه حساسى که دیشب داشتیم بسیار خوشحال و مسرور بودم و یکی از بهترین روزهای دوران حرفه‌ایم را سپری کردم اما ناگهان یک خبر تلخ،شیرینى این برد را کمرنگ کرد!!متاسفم که علی کریمی نابغه ورزش ایران و فوق ستاره فوتبال آسیا، به خاطر من و احسان حاج‌صفی به دردسر افتاده. علی کریمی وجدان بیدار فوتبال ایران است و کسی در شرافت، خوش قلبی و میهن دوستی او تردیدی ندارد. على کریمی یک سرمایه بزرگ برای ورزش و جوانان ایرانی است و باید قدرش را بیشتر بدانیم. من و احسان هم بدون منت و با تمام قوا، سرباز این سرزمین عزیز هستیم و گمان نمی‌کنم حمایت از ما، گناه باشد!»

 

مهرداد میناوند نیز در صفحه شخصی خود نوشت:

«شنیدن این خبر که بخاطر حمایت علی کریمی از مسعودشجاعی و احسان حاج صفی و همچنین بخاطر نقد و افشاگری اسطوره از فساد در فوتبال و بی تفاوتی نسبت برخی تخلفات شکایت شده انقدر ازار دهنده است که فقط می توانی ابراز تاسف کنی و البته به دوست و همبازی پرافتخار و محبوب خود علی اقای کریمی بگویم؛
داش علی، اولا بدان یک ملت در کنار توست و هرگز تنها نیستی. بدان که می دانیم مردم برخلاف برخی مسوولان در گذر زمان فراموش نمی کنند بخاطر اینکه دیدی دو ملی پوش از سر جبر و قرارداد داشتن و محروم نشدن در ان بازی به میدان رفتند از زاویه فوتبالی از دو همبازی سابقت در قبال هجمه های تند و غیرمنصفانه حمایت کردی و تنهای شان نگذاشتی اما امروز…… مگر می توان صدای حق را با تهدید به شکایت خاموش کرد؟

انهایی که امروز برای سکوت کردن کریمی و پایان دادن به افشاگری های فوتبالی اش ابزار تهدید در دست گرفته اند بی تردید کریمی را نشناخته اند و نمی دانند اب در هاون کوبیده و پا روی دم شیر گذاشته اند.

در پایان هم سخنی داریم با مسوولان تیم سرخ و دوست داشتنی سپیدرود. قدر بدانید و هر روز هر لحظه یادتان باشد اسطوره فوتبال ایران و اسیا در چه شرایط بحرانی سرمربیگری این تیم ریشه دار را به عشق زادگاهش پذیرفته. امیدوارم با فراهم ساختن امکانات و حل و فصل مشکلات مالی بستر را برای موفقیت این تیم که در برخی پست ها کمبودهای اشکار دارد را فراهم کنید. تردیدی هم ندارم دوستداران سپیدرود دوست داشتنی با اگاهی از همه شرایط حمایت تمام قدی از تیم محبوب شان تا اخرین ثانیه های همه بازی ها خواهند داشت در پایان فصل بقای تیم در لیگ برتر را جشن می گیرند.

علی جان، ایمان دارم با لطف خدا و درایت خودت و کادر فنی، حمایت پرشور هواداران سپیدرود و همت شاگردانت روزهای خوبی در پیش خواهد بود. یا علی(ع)»

Share