با اجرای طرح اضطراری در کمتر از ۲۴ ساعت

رفع انسداد مجرای آبرسان لاسک جوب شهرستان شفت

با اجرای طرح اضطراری در کمتر از ۲۴ ساعت سردهنه لاسک جوب بازگشایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خلیل بهروزی فر نماینده شهرستانهای فومن و شفت با همراهی وحید خرمی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان و سرپرست فرمانداری شفت از سردهنه لاسک جوب بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت بازدید کرده و از نزدیک در جریان بازسازی و ترمیم این سردهنه قرار گرفتند.

مجرای آبرسان لاسک جوب شهرستان شفت، با چند صد هکتار سطح زیر کشت در یک مقطع برای پنجمین بار متوالی در یکماه درگیر رانش شده بود که با حضور میدانی مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان، نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت و سرپرست فرمانداری شفت، با اجرای طرح اضطراری در کمتر از ۲۴ ساعت سردهنه لاسک جوب بازگشایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است، شرکت آب منطقه‌ای گیلان در فومن و شفت، متولی ۶۰ سردهنه و نهر اصلی خاکی و آبرسان جهت تامین آب اراضی کشاورزی است که تا به امروز با تعامل فرمانداران دو شهرستان و شرکت آب منطقه‌ای گیلان در وضعیت مطلوب خدمات آب بسر می برد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان و نماینده شهرستانهای فومن و شفت همچنین در ادامه از نهزم و تانی محله بازدید کردند و پیرو این بازدید بلافاصله یک دستگاه بیل مکانیکی دیگر در تانی محله مستقر شد.

Share