فرماندار لنگرود خبر داد

۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند

 فرماندار لنگرود از اقامت ۵۰۰ هزار نفری گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از اماکن و اقامتگاه های گردشگری شهرستان لنگرود، اظهار کرد: شهرستان لنگرود همانند سال های گذشته مورد توجه گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی و سیاحتی شهرستان لنگرود حضور پیدا کردند، افزود: این حجم از مسافر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی و اضطراری شهرستان اسکان داشتند.
فرماندار لنگرود با اشاره به رضایت نسبی مسافران از اقامتگاه های شهرستان، تصریح کرد: علیرغم برودت هوا حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند و لذا به عنوان مسئول تکلیف داریم در حوزه زیرساخت های گردشگری رونق لازم را ایجاد و با تمهید امکانات جدید، زمینه جذب گردشگر بیشتر را فراهم کنیم.
جلالی از مردم و مسافران خواست مانند روزهای گذشته نسبت به رعایت شئونات ماه رمضان اهتمام داشته باشند و تاکید کرد: گردشگران در کنار بهره مندی از مواهب طبیعی شهرستان، حفاظت و حراست از انفال و منابع طبیعی را در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان لنگرود از جمله نوار ساحلی ۱۷ کیلومتری در منطقه چاف و چمخاله، خاطرنشان کرد: نجاتگران غریق در ساحل حضور دارند و لذا زمینه بهره مندی سالم و ایمن مردم از دریا فراهم است.
فرماندار لنگرود هم چنین به زیبایی های بکر بخش کومله و دامنه های سرسبز اطاقور و باغات چای آب چالکی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم از سرمایه گذاران در بخش گردشگری حمایت کنیم تا زمینه های حضور بیش از پیش گردشگران در منطقه فراهم شود.

Share