در نشست مشترک سرمایه گذاران با فرماندار لنگرود عنوان شد؛

اجرای پروژه جزایر “هزار تو” در چاف و چمخاله | لنگرود آمادگی حضور سرمایه‌گذاران را دارد

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود اظهار داشت: ممتاز‌ترین ظرفیت در شهرستان لنگرود گردشگری است زیرا لنگرود دارای امتیارات بسیار عالی در این حوزه است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا جلالی، فرماندار لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا در مورد جذب سرمایه‌گذار برای شهرستان لنگرود گفت: شهرستان لنگرود از ظرفیت‌ها و مواهب متعدد الهی و طبیعی فراوانی برخوردار است و همین موارد سبب جلب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری لازم در جهت توسعه شهرستان می‌شود.

جلالی ادامه داد: در همین راستا با تعدادی از سرمایه‌گذاران نشستی داشتیم و در این جلسه، اطمینان لازم به سرمایه‌گذاران در جهت همیاری و همکاری به دور از بروکراسی‌های اداری برای سرمایه‌گذاری در شهرستان داده شد.

وی با اشاره به این مطلب که لنگرود آمادگی حضور سرمایه‌گذاران را دارد، گفت: از همه کسانی که تمایل برای سرمایه‌گذاری در شهرستان لنگرود را دارند می‌خواهم که به این شهرستان سفر کنند و با ظرفیت‌های موجود لنگرود آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود اظهار داشت: ممتاز‌ترین ظرفیت در شهرستان لنگرود گردشگری است زیرا لنگرود دارای امتیارات بسیار عالی در این حوزه است.

جلالی تصریح کرد: ساحل بکر و زیبای چاف و چمخاله، کوه و جنگل که در منطقه اطاقور و کومله موجود است، می‌تواند بستر مناسبی برای موسسات و اقامتگاه‌های گردشگری و توریست‌پذیری باشد.

اجرای پروژه جزایر “هزار تو” در چاف و چمخاله

حسین اسماعیلی دبیر کل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در گفتگو با دیارمیرزا گفت:جلسه ای که امروز در لنگرود تشکیل شد، برای پروژه جزایر “هزار تو” است که یکی از پروژه های آبی و جنگلی است که در منطقه چاف و چمخاله مکانی مناسب برای راه اندازی این پروژه جانمایی شده است.

اسماعیلی افزود:برای این پروژه بالغ بر ۷ هکتار از اراضی چاف و چمخاله تملک شد و سند مالکیت آن نیز صادر شده است.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری برای تکمیل همه فاز های پروژه ۱۶۰ میلیارد تومان است و پیش بینی می کنیم اگر همه مجوزها دریافت شود این پروژه در یک فاز اجرایی شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه برای شروع کار به سازمان گردشگری مراجعه کردیم گفت: به دنبال موافقت اصولی هستیم و احتمالا یک سال برای اخذ مجوزها صرف خواهد شد اما از زمان اخذ مجوز این پروژه در مدت ۲ الی ۳ سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در طراحی اولیه که همان طرح توجیهی هستیم حدودا برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی می شود.

اسماعیلی در مورد جزئیات پروژه گفت:۵۰سوئیت اقامتی با سازه های چوبی،۳۰ مورد بوم گردی و ۴۰ مورد نیز سازه های سنتی بخش اقوام است و مجموعا حدود ۱۸ درصد احداث بنا با سازه های چوبی پیش بینی شده است.

Share