منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس؛

رحمت زاده: به شرط کار به دنبال تغییر مدیران نیستم | مسئول یک دستگاه وظایف خود را بداند

منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس دلیل برگزاری نشست با مدیران این شهرستان را انسجام و همدلی بیشتر دانست و افزود: انتظار هم همین است این مسیر ادامه پیدا کند، بنده به دنبال تغییر کسی نیستم، ولی شرط ادامه مدیران فقط کار و خدمت است، چرا که در مقابل مردم مسئولیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید رحمت‌زاده، منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی شامگاه پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در نشست صمیمی با مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان که اسفندیار جوشن فرماندار، معاونان فرمانداری و بخشداران نیز حضور داشتند، اظهار کرد: شهرستان صومعه سرا در زیر ساخت‌ها در همه حوزه‌های خود محروم است.

وی با تقدیر از زحمات چندین دوره سید کاظم دلخوش به عنوان نماینده و افتخار شهرستان صومعه‌سرا افزود: احترام به ایشان به عنوان پیشکسوت وظیفه ما است، در طی سال‌های متمادی زحمات زیادی در شهرستان کشیده شده، اما باید کمک کنیم تا زیر ساخت‌های مختلف ارتقا پیدا کند.

رحمت‌زاده با اشاره به اینکه امروز با ارزش‌ترین سرمایه شهرستان صومعه‌سرا ظرفیت نیروی انسانی آن است، گفت: اعتقاد دارم اگر از ظرفیت عظیم فرزندان صومعه‌سرا استفاده و کمک بگیریم این شهرستان بی‌نیاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه همه کارهای به زمین مانده و کاستی‌ها ناشی‌ عدم حمایت مدیران نیست و نیاز به حمایت نماینده و… دارد، تاکید کرد: رویکرد من همدلی همکاری بدون وابستگی و ملاحظه است، باید مسئول یک دستگاه وظایف دستگاه خود را بداند.

منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس در بخشی دیگر از سخنان خود دلیل برگزاری نشست با مدیران این شهرستان را انسجام و همدلی بیشتر دانست و افزود: انتظار هم همین است این مسیر ادامه پیدا کند، بنده به دنبال تغییر کسی نیستم، ولی شرط ادامه مدیران فقط کار و خدمت است، چرا که در مقابل مردم مسئولیم.

رحمت‌زاده با بیان اینکه اگر به دنبال کار هستیم قدم اول ایجاد آرامش در شهرستان صومعه‌سرا است اضافه کرد: التهاب و نگرانی به نفع مردم نیست، من از التهاب حمایت نمی‌کنم اما به دقت موضوعات را دنبال می‌کنم، بنا دارم این مسیر بهتر از گذشته دنبال شود.

وی در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا پیش قدم شده تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه آن‌ها آشنا شوم چرا که ادبیات من با مدیران ادبیات کاری است، و در مسیر کار حرکت می‌کنم.

Share