در واکنش به اعتراضات صورت گرفته؛

اعلام برائت سعید رحمت زاده از حواشی جشن پیروزی انتخاباتی اش؛ بدون اطلاع من بود!

در جریان برگزاری جشن پیروزی انتخابات که با عنوان (جشن مشارکت و همدلی مردم) و با حضور هزاران نفر از مردم شریف و بویژه جوانان عزیز برگزار گردید متاسفانه واقعه ای دور از ارزش های دینی و فرهنگی، در غیاب و بدون اطلاع اینجانب اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «سعید رحمت‌زاده» با صدور بیانیه‌ای از حواشی جشن پیروزی انتخاباتی‌اش که منجر به واکنش اساتید و طلاب خواهر حوزه علمیه فاطمیه این شهرستان شد؛ ابراز تأسف و اعلام برائت کرد.

در این جشن ضمن پخش موسقی محلی، ۲ بانو نیز به رقص مشغول بودند و هزاران نفر نیز در مراسم حضور داشتند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: متأسفانه واقعه‌ای دور از ارزش‌های دینی و فرهنگی، در غیاب و بدون اطلاع اینجانب اتفاق افتاد که موجب آزردگی خاطر و گلایه‌مندی جمعی از مردم با ایمان و تأثر اینجانب گردید؛ لذا ضمن ابراز تأسف و برائت از این حاشیه ناخواسته، تأکید می‌کنم که توجه به آموزه‌های دینی و ارزش‌های انقلابی، اصلی‌ترین اولویت اینجانب است و به‌هیچ‌وجه قابل مسامحه نیست.

متن کامل بیانیه سعید رحمت زاده پُشتیری

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿سوره مبارکه الأحزاب ۲۳﴾

” در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.”

مشارکت پرشور و سرشار از بصیرت و شعور مردم با فرهنگ و با ایمان شهرستان صومعه سرا، به‌ ویژه جوانان حق‌جو، حق‌طلب، مطالبه‌گر و نوگرا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای غرور آفرین خلق نمود، که از این بابت خاضعانه خدای بزرگ را شاکرم.

فرآیند انتخابات همواره آمیخته با ابراز عواطف و هیجانات عمومی است که معمولاً در موقعیت برگزاری جشن پیروزی در اوج خود قرار می گیرد و در بسیاری از موارد، از قبل برنامه ریزی شده نیست و در این میان، حوادث و مسایلی خارج از اراده و برخلاف عقیده برگزار کنندگان واقع می گردد که در مواردی شایسته و زیبنده فرهنگ عمومی و عقاید دینی نیست.

پس از اعلام نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صومعه سرا که با مشارکت چشمگیر و بیش از پیش آحاد مردم به سرانجام رسید، در جریان برگزاری جشن پیروزی انتخابات که با عنوان (جشن مشارکت و همدلی مردم) و با حضور هزاران نفر از مردم شریف و بویژه جوانان عزیز برگزار گردید متاسفانه واقعه ای دور از ارزش های دینی و فرهنگی، در غیاب و بدون اطلاع اینجانب اتفاق افتاد که موجب آزردگی خاطر و گلایه مندی جمعی از مردم با ایمان و تاثر اینجانب گردید.

لذا ضمن ابراز تاسف و برائت از این حاشیه ناخواسته، تاکید می کنم که توجه به آموزه های دینی و ارزش های انقلابی، اصلی ترین اولویت اینجانب است و به هیچ وجه قابل مسامحه نیست.

در پایان از خداوند بزرگ خواستارم که شیرینی این مشارکت چشمگیر را در دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی و کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و جوانان قرار داده و به رهبر عزیزتر از جانم طول عمر با عزت عطا فرماید و این بنده کمترین را در مسیر خدمت صادقانه به نظام اسلامی عزیز و مردم شریف شهرستان صومعه سرا محفوظ و موفق بدارد.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سعید رحمت زاده پشتیری منتخب مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی

Share