فرماندار صومعه‌سرا تأکید کرد:

تعطیلی خودسرانه نانوایی موجب صف‌های طولانی و کلافگی مردم می‌شود

سیدجلال سیدمحمدی در جلسه شورای اداری ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات و حماسه‌های بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدجلال سیدمحمدی در جلسه شورای اداری ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات و حماسه‌های بزرگ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: هفته دفاع مقدس جانفشانی‌های شهدا و حماسه آفرینی ایثارگران را برجسته‌تر می‌کند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه دفاع مقدس انقلاب و کشور را بیمه کرد، گفت: یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید والامقام شهرستان و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان اول مهر در بخش ضیابر برگزار می‌شود که یکی از برنامه‌های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

وی با یادآوری اینکه با تلاش و پیگیری دکتر دلخوش، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این برنامه خواهند بود، تصریح کرد: باتوجه به بازتاب ملی این مراسم باید از تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری آبرومندانه یادواره استفاده نماییم.

سیدمحمدی به آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها در شرایط کرونایی اشاره کرد و افزود: حفظ سلامت و جان مردم اولویت ما است. خوشبختانه شاهد افزایش روند واکسیناسیون در شهرستان می‌باشیم.

وی با بیان اینکه علی رغم تعطیلی مراکز واکسیناسیون در برخی از روزهای اخیر، صومعه سرا جزء شهرستان‌های موفق در زمینه واکسیناسیون است، اضافه کرد: باتوجه به سیاست‌گذاری آموزش و پرورش، مدارس با جمعیت زیر۱۰۰نفر به صورت حضوری و با تعداد ۱۵دانش آموزان در هر کلاس فعال خواهد بود.

وی فضای مجازی، برنامه شاد را از دیگر روش‌های آموزش دانست و عنوان کرد: ۱۰۰درصد فرهنگیان شهرستان طبق آمار واکسینه شده‌اند.

سیدمحمدی با بیان اینکه امیدست با از بین رفتن بیماری کرونا شاهد حضور پرشور و نشاط دانش آموزان در مدارس باشیم، گفت: طی هفته‌های اخیر شاهد نارضایتی مردم در خصوص وضعیت نان و نانوایی‌ها در سطح شهرستان بوده‌ایم که به صورت خودسرانه نسبت به تعطیلی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعطیلی خودسرانه موجب صف‌های طولانی و کلافگی مردم می‌شود، گفت: پایین بودن کیفیت نان معضلی است که با آن روبه رو هستیم. لازم است دستگاه‌های مربوطه ظرف مدت یک هفته دلیل پایین بودن کیفیت نان، تعطیلی نانوایی‌ها و… را گزارش دهند.

سیدمحمدی در پایان تاکید کرد: ضروری است به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی زمان پاسخ استعلامات توسط ادارات کوتاه شود.

Share