کدام محصولات را می‌توانیم از عطاری آنلاین سفارش دهیم؟

با امکان خرید آنلاین، حالا بزرگ‌ترین عطاری شهر را روی تلفن همراه خود دارید.

سفارش از عطاری ها

 

مغازه عطاری در بیشتر شهرها تنگ و شلوغ است، اما شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن یافت می‌شود. با امکان خرید آنلاین محصولات عطاری از عطاری‌های اینترنتی، دیگر کسی نگران تنگی و شلوغی و دوری مغازه عطاری نیست. تمام محصولاتی که عطارباشی به دست مشتری می‌دهد، از ویترین عطاری‌های بزرگ قابل‌انتخاب و سفارش است. در ادامه این مطلب می‌گوییم کدام محصولاتش را می‌توانید از عطاری آنلاین سفارش دهید.

خرید آسان از عطاری‌های اینترنتی

هرچه جلوتر می‌رویم، اهمیت تغذیه سالم و ارگانیک برای عموم مردم بیشتر از همیشه می‌شود. همه دوست داریم بدانیم غذایی که می‌خوریم، دمنوشی که می‌نوشیم و دارویی که مصرف می‌کنیم، کاملا سالم است، بی‌آنکه کمترین مواد مصنوعی یا مضری در داروها یا ترکیبات گیاهی باشد.

این روزها عطاری‌های آنلاین فرصت خوبی برای خرید اینترنتی این محصولات فراهم کرده‌اند. فارغ از موقعیت مکانی، درب انواع فروشگاه اینترنتی محصولات سالم طبیعی به روی ساکنان هر شهر باز است تا همه بتوانند از معتبرترین عطاری‌ها خرید کنند، به گیاهانی که در هر شهر و منطقه‌ای یافت نمی‌شود دسترسی پیدا کنند و کمترین نگرانی در مورد سلامت و تازگی محصولات باقی نماند.

ویترین محصولات در عطاری اینترنتی

 تنوع داروهای گیاهی

تقریبا تمام محصولاتی که در عطاری یافت می‌شود را می‌توان در این چند گروه گنجاند:

  • ادویه‌جات و چاشنی‌ها: این گروه شامل انواع زردچوبه، فلفل، دارچین، آویشن، گلپر، رازیانه و انواع ادویه‌های ترکیبی است.
  • محصولات بهداشتی: در این دکان‌ها انواع محصولات بهداشتی مثل صابون‌های ضدچروک و شامپوهای ضدریزش به فراوانی یافت می‌شود.
  • دمنوش و عرقیجات: انواع چای و دمنوش آماده مثل آویشن، بابونه، بهارنارنج، دمنوش‌های سرماخوردگی یا لاغری و عرق نعنا، بیدمشک، کاسنی و غیره خیال ناآرام را آرام و ذهن به‌هم‌ریخته را درمان می‌کنند.
  • پودر میوه: انواع پودر میوه‌های فصلی مثل پودر سیب، انبه، لبو، پرتغال توسرخ، لیمو یا پودر موز را از عطاری‌های آنلاین تهیه کنید.
  • سبزی خشک: پراستفاده‌ترین سبزیجات خشک شامل آویشن خشک، ترخون، پونه، جعفری، شنبلیله، دلال، تره و شوید خشک در عطاری‌ها موجود و قابل سفارش است.
  • حبوبات: لوبیا، عدس، ماش، باقلا، نخود، لپه، سویا، بادام‌زمینی و سایر حبوبات از محصولات پرفروش عطاری‌ها به‌حساب می‌آیند.
  • روغن گیاهی و انواع اسانس: حتما روغن‌های گیاهی مثل روغن زیتون، روغن بادام شیرین و تلخ، روغن کنجد، سیاه‌دانه و انواع اسانس مثل اسطوخدوس، رازیانه و علف لیمو را در ویترین عطاری‌های اینترنتی پیدا می‌کنید.
  • غلات: از دیگر محصولات عطاری‌های اینترنتی می‌توان به برنج قهوه‌ای، کینوا، آرد ذرت، نخودچی، جو پرک و سایر انواع غلات اشاره کرد.
  • گیاهان داروییفروشگاه‌های عطاری آنلاین انواع گیاهان دارویی خشک‌شده یا محصولات دارویی مثل گل‌گاوزبان، سنبل‌الطیب، گل ختمی، گل بنفشه، چهارگل و غیره را می‌فروشند.

پرفروش‌ترین محصولات در عطاری اینترنتی

در این بخش به چند نمونه از پرفروش‌ترین محصولات عطاری‌های اینترنتی اشاره می‌کنیم.

۱. روغن شترمرغ

روغن شترمرغ اصل را باید از عطاری‌های معتبر خرید. این روغن سرشار از ویتامین آ، امگا ۳ و امگا ۹ است؛ خاصیت ضد رماتیسم دارد و از چین‌و‌چروک پوست جلوگیری می‌کند.

۲. روغن سیاه‌دانه

سیاه‌دانه یکی از پرطرف‌دارترین روغن‌های گیاهی، سرشار از خواص بی‌نظیر برای تقویت سلامت پوست و مو است. این روغن برای رفع سردرد، کاهش علائم مشکلات گوارشی و حفاظت از کبد و کلیه کاربرد دارد.

۳. دانه چیا

دانه چیا از محصولات اصلی و پرطرف‌دار عطاری‌ها به‌شمار می‌رود. این محصول نه‌تنها شامل انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است، بلکه فیبر موجود در آن سیرکننده است و جلوی پرخوری و چاقی را می‌گیرد.

۴. چوب بلوط

خیلی‌ها معتقدند مصرف دمنوش چوب بلوط دوای درد کم‌خونی، اسهال و گاز معده است. عده‌ای دیگر برای بهبود هضم و گوارش، پیشگیری از دیابت، بهبود سلامت قلب، جلوگیری از آلزایمر و غیره آن را از عطاری تهیه می‌کنند.

۵. کینوآ

عطاری‌های آنلاین و غیرآنلاین برای کمک به کنترل قند خون، مبارزه با التهاب، کاهش وزن و تأمین ویتامین‌های موردنیاز بدن، کینوآ را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.

۶. خاکشیر و تخم‌شربتی

هوا که رو به گرمی می‌رود، خاکشیر و تخم‌شربتی تبدیل می‌شوند به پرفروش‌ترین محصولات عطاری‌ها. علاوه‌بر رفع عطش، تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از یبوست و گرسنگی، تنظیم قند خون و انرژی بدن از دیگر مزیت‌های این محصولات است.

۷. زنجبیل

خواص زنجبیل در طب سنتی بسیار زیاد است. این ماده گیاهی یکی از محبوب‌ترین ادویه‌ها برای حفظ سلامت رحم و تخمدان، درمان حالت تهوع، تسکین دردهای قاعدگی، کمک به کاهش وزن و داشتن پوست زیبا است.

چند نکته مهم برای خرید از عطاری آنلاین

نکات مهم درباره گیاهان دارویی

برای خرید امن و مطمئن از عطاری‌های آنلاین، به چند نکته توجه کنید:

  • حتما از یک عطاری معتبر خرید کنید:  قبل از خرید، عطاری‌های خوب شهرهای مختلف را بشناسید. مثلا بدانید «عطاری محقق» بزرگ‌ترین عطاری آنلاین اصفهان، «عطاری چهل گیاه» بزرگ‌ترین عطاری شیراز و «عطاری طیرانی» بزرگ‌ترین عطاری مشهد است.

مصرف محصولات مضری که از عطاری‌های غیرمطمئن می‌خرید، یک تهدید جدی برای سلامتی است.

  • خودسرانه داروی گیاهی نخرید:  عطاری اینترنتی دست‌تان را برای خرید محصولات مختلف باز می‌گذارد، اما خودسرانه، بدون مشورت با پزشک، سراغ داروهای چاقی و لاغری و غیره نروید، حتی اگر تبلیغات برای داروی موردنظر وسوسه‌کننده باشد.
  • هر ماده طبیعی لزوما بی‌خطر نیست:  کل محصولات عطاری را یک‌جا سفارش ندهید! به خیال اینکه تمام محصولات گیاه و طبیعی مفیدند، همه را در سبد خرید خود نگنجانید. بسیاری از همین گیاهان طبیعی و دارویی، درصورت مصرف بی‌رویه، می‌توانند برای بدن خطرناک و مشکل‌ساز شوند.
  • تصاویر محصولات را خوب ببینید: قبل از انجام خرید با نگاه موشکافانه تصاویر محصولات موجود در سایت را ببینید و مطمئن شوید مربوط به محصولات همان شرکتی باشد که مد نظر دارید. حتی کیفیت ظاهری محصول در تصاویر قابل‌بررسی است.

کلام آخر

با امکان خرید آنلاین، حالا بزرگ‌ترین عطاری شهر را روی تلفن همراه خود دارید. درست مثل خرید حضوری، عطارباشی برای هر دردی که دارید، یک دوای آماده دارد، با این تفاوت که در خانه می‌نشینید، محصول دلخواه خود را انتخاب می‌کنید، با لمس چند گزینه سفارش می‌دهید و درب منزل تحویل می‌گیرید. مادامی که خریدتان از یک عطاری اینترنتی معتبر است، خیالتان بابت کیفیت و تازگی محصولات هم راحت خواهد بود.

شما تابه‌حال اینترنتی از عطاری خرید کردید؟ خرید از عطاری‌های آنلاین را پیشنهاد می‌کنید؟ حتما نظرات ارزشمندتان را برای ما بنویسید.

https://snapp.ir/attari/

Share