معاون گردشگری خبر داد؛

پروانه فعالیت ۲ دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی در گیلان لغو شد+ اسامی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از لغو مجوز دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی گشت سلامت لاوین و سه ماه سفر در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدعلی حسینی‌نسب، سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان با اعلام خبر لغو پروانه فعالیت ۲ دفتر خدمات گردشگری و مسافرتی در گیلان گفت: در جلسه‌ کمیته فنی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان که با حضور اعضای این کمیته در ماه جاری برگزار شد، مجوز دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری لغو شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان افزود: با توجه به تذکرات مکرر کتبی برای رفع نواقص و عدم رفع آنها از جمله اعلام مکان جدید دفتر و عدم فعالیت سیاحتی طی سال‌های اخیر، مجوز شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری گشت سلامت لاوین و سه ماه سفر لغو شد.

او تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات‌ مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل اطلاع دهند.

Share