تساوی ملوان و استقلال

مچ‌اندازی نکونام و تارتار برنده نداشت

دو تیم ملوان و استقلال امروز مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک-یک خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دو تیم ملوان و استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در انزلی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.

ترکیب استقلال در این دیدار به شرح زیر بود: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ترکیب ملوان در این دیدار این ۱۱ نفر بودند: فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا بردبار، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی دو تیم حملاتی داشتند اما هیچ موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

دقیقه ۲۵: شوت رضا جعفری از سمت چپ خط دفاعی استقلال در آستانه ورود به دروازه بود که حسینی آن را مهار کرد.

دقیقه ۳۲: بلانکو می‌توانست ارسال حردانی از سمت چپ زمین ملوان را به گل تبدیل کند که توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: بلانکو با فرار خود می‌توانست در یک صحنه تک به تک دروازه ملوان را باز کند اما ضربه چیپ او کم جان بود و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۴۳: صالح حردانی با یک فرار خوب روی پاسی از رافایل سیلوا با فرعباسی تک به تک شد اما نتوانست دروازه حریف را باز کند.

دقیقه ۴۵+۳: ضربه سر روزبه چشمی از ضربه ایستگاهی ارسالی توسط مهدی‌پور با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت. بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دقیقه ۶۴: فرار بازیکنان ملوان از آفسایدگیری استقلالی‌ها با یک پاس کوتاه از سمت چپ خط دفاعی استقلال و گلزنی سلیمانی با یک ضربه از روی خط شش قدم بدست آمد.

دقیقه ۶۵: یک دقیقه پس از گلزنی ملوانی‌ها ابوالفضل جلالی درون محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد و با یک پاس کوتاه خوب ماشارپیوف را صاحب موقعیت کرد. ماشاریپوف هم ضربه خود را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۸۶: ضربه سر حامدی‌فر که از روی یک پرتاب اوت به سمت دروازه ملوان زده شد به تیرک برخورد کرد.

Share