یک نمایش فوق‌العاده جذاب در انزلی؛

ملوان ۴ – فولاد ۰ | حضور زنان در ورزشگاه خوش یمن بود

ملوان بندرانزلی موفق شد در یک نمایش فوق‌العاده در ورزشگاه خانگی بهترین برد این فصل رقابت‌ها را مقابل فولاد خوزستان کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ملوان بندرانزلی و فولاد در حالی امروز به مصاف هم می‌رود که هر دو تیم دو بازی نخست خود را شکست خورده‌اند و می‌خواهند اولین امتیازات لیگ بیست و سوم را در انزلی دشت کنند. شاگردان تارتار با حضور‌ هواداران خودی البته انگیزه ویژه‌ای برای این بازی دارند و از آن سو تعدادی از بازیکنان فولاد با انتشار پستی هماهنگ از سرمربی خود حمایت کردند و می‌خواهند با برد برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:
حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مهران احمدی ابوذر صفرزاده (۳۲)، امین پورعلی، پیمان رنجبری، مسعود زائر کاظمین، حسین صادقی
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب فولاد خوزستان: 
کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، شاهین توکلی گادوین منشا(۴۶)، موسی کولی‌بالی، محمد خادمی مجتبی نجاریان(۳۳)، محمد علی‌نژاد، باویه، کاندیدو، ساسان انصاری (کاپیتان)، علی شجاعی و محمد عباس‌زاده عادل آرغند(۸۶)

سرمربی: علیرضا منصوریان

لحظات حساس:
دقیقه ۱۸: حرکت فولادی‌ها به محمد عباس‌زاده رسید، اما ضربه قیچی این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه ۲۶: مسعود زائر‌کاظمینی درون محوطه جریمه فولاد با خطای جفرسون باهیا باعث شد تا زمانی داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان بدهد. او‌ خودش پشت توپ ایستاد، اما کریستوفر کنت این بار موفق شد تا در دوئل رو در رو پیروز شود و از فاجعه در انزلی پیشگیری کند.

 دقیقه ۳۳: کرنر مسعود زائر کاظمینی از سمت چپ و ضربه پیمان رنجبری در آغوش کریستوفر کنت آرام گرفت.
دقیقه ۴۶: اشتباه عجیب مجتبی نجاریان در خط دفاعی یک موقعیت دیگر را به مسعود کاظمینی تقدیم کرد که این بازیکن پس از خروج به موقع کنت توپ را به بیرون زد.
دقیقه ۵۷: حرکت زیبای حسین صادقی از کنار دروازه خودی تا محوطه جریمه فولاد با یک دوی این بازیکن و کاظمینی همراه شد تا صادقی با پای چپ ضربه‌اش را بزند اما کنت با واکنش مناسب جلوی این توپ ایستادگی کرد و ضربه بعدی را نیز رنجبری به آسمان کوبید.
دقیقه ۶۱: ضربه آزاد ابوذر صفرزاده به سادگی در اختیار کریستوفر کنت قرار گرفت .
دقیقه ۷۳: پاس در عمق ملوانی‌ها به مجید عیدی رسید و او در حالت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او پس از برخورد به کنت به کرنر رفت که البته داور اعتقادی به کرنر نداشت.
دقیقه ۸۸: سانتر سعید واسعی با ضربه یر گادوین منشا همراه شد اما منادی توپ را به راحتی در اختیار گرفت.
دقیقه ۹۰+۲: شوت زمینی پدرام قاضی‌پور با اختلاف زیاد از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

⚽شرح گل :
ملوان یک فولاد صفر: در دقیقه ۸ همکاری ملوان‌ها و پاس پدرام قاضی‌پور پست مدافعین فولاد به مسعود زائر کاظمین رسید و هافبک خطرناک ملوانی‌ها با یک یورش در حالت تک به تک قرار گرفت و موفق شد توپ را با یک ضربه دقیق وارد دروازه کریستوفر کنت کند.

ملوان دو فولاد صفر: اوت بلند شاهین توکلی مدافع جلو کشیده فولاد را ملوانی‌ها به یک ضدحمله دیدنی تبدیل کردند و اشتباه مهرداد خادمی مدافع جوان فولاد یک موقعیت طلایی به مسعود زائر کاظمین تقدیم کرد تا او دومین گلش را وارد دروازه کنت کند.

ملوان سه فولاد صفر: پاس عجیب و غریب مجتبی نجاریان مدافع راست فولاد به مهران احمدی رسید و او پس از دریبل کریستوفر کنت متوقف شد تا قاضی میدان دوباره اعلام پنالتی کند. این‌بار میلاد شعبانلو موفق شد با یک ضربه نرم توپ را برای بار سوم وارد دروازه فولاد کند.

ملوان چهار فولاد صفر: پاس پشت پای سهیل فداکار به رضا جعفری رسید تا او پس از اشتباه مدافعین فولاد و با یک بغل پای دقیق گل چهارم تیمش را بزند، گلی که دو‌ بازیکن تعویضی تارتار برای تیر آخر برای به ثمر رساندنش همکاری کردند.

کارت زرد:
دقیقه۲۰ و ۳۰: ساسان انصاری
دقیقه ۴۹: ایگور کاندیدو
دقیقه ۵۹: علی شجاعی

اخراج:
دقیقه ۳۴: ساسان انصاری

Share