کار ابراهیم نجفی یک‎سره شد؟

قربانی نماینده ادوار آستانه اشرفیه؛ رضا تیغ نورد را اصلح تر می‌دانم

نماینده ادوار آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه من امروز رضا تیغ نورد را در میان سایر افرادی که پا به عرصه گذاشته اند، اصلح می دانم، عنوان کرد: انشاالله صبح جمعه همه پای صندوق های رای حضور پیدا کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین قربانی در آخرین شب تبلیغات انتخاباتی با تشکر از فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و هیات اجرایی و نظارت این شهرستان به دلیل فراهم کردن شرایط در راستای برگزاری یک انتخابات پرشور اظهار کرد: از همه شهروندان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر سپاسگزارم که برای پیشرفت ایران اسلامی در انتخابات مشارکت می‌کنند.

نماینده ادوار آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه گام اول حضور در عرصه سیاست و رقابت؛ صداقت و قانون مداری است، متذکر شد: اگر این اخلاص و تعهد به قانون باشد بسترها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری فراهم خواهد شد.

قربانی افزود: به عنوان یک شهروند کوچک از همه شما درخواست دارم در روز جمعه پای صندوق‌های رای برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کنید و تغییر روند موجود نیز فقط با فرستادن جوانان این آب و خاک به مجلس میسر خواهد شد.

نماینده ادوار آستانه اشرفیه با تاکید بر اینکه من امروز رضا تیغ نورد را در میان سایر افرادی که پا به عرصه گذاشته اند، اصلح تر می‌دانم، عنوان کرد: انشاالله صبح جمعه پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنید و هرکسی که انتخاب شد او نماینده همه مردم خواهد بود نه اینکه کسی بگوید چون او به من رای نداده دیگر تغییر کاربری او را انجام نخواهم داد و چون من رای آورده‌ام بخشدار و فرماندار عوض میکنم، اینها همه گذشت و همه باید در بستر قانون حرکت کنند.

قربانی تصریح کرد: انشاالله مردم با حضور خود هدیه‌ای به کشور بدهند و در آستانه اشرفیه شاهد مشارکت خوبی باشیم.

 

Share