آرش برهانی در نشست خبری؛

شهرداری آستارا بیش از ۴۰ درصد بازیکنانش را در اختیار نداشت | فوتبال گیلان نیازمند حمایت است

آرش برهانی با بیان اینکه در بازی امروز با داماش ۳ مصدوم و یک محروم داشتیم، اظهار کرد: امروز بیش از ۴۰ درصد تیم خود را نداشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  آرش برهانی، سرمربی تیم شهرداری آستارا پس از شکست ۲ برصفر تیمش مقابل داماش گیلان و در کنفرانس خبری اظهار کرد: بازی نسبتاً خوبی بود و شرایط جدول به گونه‌ای بود که بازی را حساس کرده بود.

وی افزود: بازی زیبایی از دو تیم دیدیم و تبریک می‌گویم به تیم داماش که جنگنده بازی کرد و توانست بازی را به سود خود تمام کند.

برهانی با بیان اینکه در بازی امروز ۳ مصدوم و یک محروم داشتیم، اظهار کرد: امروز بیش از ۴۰ درصد تیم خود را نداشتیم، اما جوانان ما بازی خوبی انجام دادند اما نباید انتظارات از آنها بالا باشد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما با مشکلاتی که دارند خوب و با غیرت بازی کردند و تمام تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به اینکه متأسفانه بر روی یک غفلت گل خوردیم و تیمی که شاکله اصلی‌اش را ندارد، پس دریافت گل زود هنگام نمی‌تواند به راحتی به بازی برگردد، تصریح کرد: نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و موقعیت خوبی داشتیم اما نتوانستیم گل کنیم.

برهانی همچنین افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم و حق آنها بیش‌تر از این‌ها است و در آینده از آنها خواهیم شنید.

وی در خصوص ماندگاری این تیم در لیگ دسته اول نیز گفت: نبود بازیکنان، کار را سخت کرده است و یک جا در تیم داریم امیدوارم بتوانیم آن با بازیکن را جذب کنیم و با بازیکنان با تجربه به میدان برویم.

برهانی گفت: ان‌شاءالله با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و جذب یک بازیکن جدید بتوانیم شرایط مساعدی را داشته باشیم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا اظهار کرد: فوتبال نیازمند برنامه‌ریزی و پشتیبانی است برای مثال من از دیدن هواداران داماش لذت بردم که اینقدر پرانرژی و بدون توهین تیم خود را تشویق کردند اما برنامه‌ریزی و پشتیبانی مناسب صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: استان گیلان دارای ظرفیت بسیاری است و باید حمایت بیشتری از فوتبال این استان شود و باید سرمایه‌های این تیم‌ها حفظ شود.

Share