در ورزشگاه عضدی رشت

داماش پیروز داربی گیلان شد | پایان روند ناکامی پسران شهر باران با برتری مقابل شهرداری آستارا

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری قاطع دو بر صفر مقابل شهرداری آستارا در ورزشگاه عضدی رشت بر روند ناکامی‌های خود خاتمه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک‌ آزادگان کشور دو تیم داماش رشت و شهرداری آستارا در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی سعید دلاور، سعید طالبی مامودان، محسن انبساطی، محمد رستمی لیچاهی، بلال میرزاعلی، حسین ابراهیمی لاکمه‌سری، داریوش بخت، حسین خیری قرانقیه، پژمان نجات، سعید ابراهیم‌پور و میرهادی (عماد) میرجوان با سرمربی‌گری علی نظرمحمدی دلچه برای میزبان به میدان رفتند.

همچنین یوسف بهزادی کلاش، امیررضا افسرده، امین حقده، محمد نیازپور، حسین حداد پیوه‌ژن، احسان افچنگی، رضا آذری، علی ملائی، یاشار احمدی، علیرضا ابراهیمی و هادی امینی‌پاک با هدایت آرش برهانی برای شهرداری آستارا بازی کردند.

داماشی‌ها خیلی زود یعنی در دقیقه ۵ بازی و بر روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان شهرداری آستارا توسط داریوش بخت به گل دست یافتند.

دربی گیلان با استقبال خوب هواداران داماش که در قعر جدول نیز قرار دارند روبرو شد همچنین تعدادی از هواداران شهرداری آستارا نیز در جایگاه هواداران تیم مهمان بودند‌.

نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید و میزبان پیروز به رختکن بازی رفت.

در نیمه دوم بازی در حالی که بازی به صورت متعادل پیش می‌رفت سعید دلاور در دقیقه ۵۴ بازی روی ارسال حسین ابراهیمی از ضربه ایستگاهی گل دوم داماش را با سر وارد دروازه حریف کرد.

داماشی‌ها پس از گل دوم نیز عقب نکشیدند و توپ و میدان را در اختیار داشتند حتی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه نیز کسب کردند اما ثمری نداشت و در پایان بازی با همان نتیجه دو بر صفر به سود داماش به پایان رسید.

Share