لیگ دسته دوم

تساوی بدون گل سپیدرود در یک دیدار خانگی؛ شهدای رزکان کرج یک امتیاز دشت کرد

دیدار تیمهای سپیدرود رشت و شهدای رزکان کرج عصر سه شنبه در ورزشگاه عضدی رشت با تساوی بدون گل پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ ۲ جام آزادگان کشور دو تیم سپیدرود رشت و شهدای رزکان کرج از ساعت ۱۵ عصر سه‌شنبه (۱۵ اسفند ماه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یک‌دیگر رفتند.

ابوالفضل عباسی، رضا عاشوری (مهدی تقوی در دقیقه ۸۷)، میثم فردوسی، امیر پاکدل چوبری، میلاد پورصف‌شکن (میلاد کرمانی مقدم دقیقه ۵۴)، محمدرضا داوری مغانلو (امیرحسین صالحی دقیقه ۵۴)، مهیار نوری جوبنی، روح‌الله باقری، شاهین ملکیان و میعاد یزدانی بجارسری (امیرعباس حسنی دقیقه ۷۵) با سرمربی‌گری فرشاد پیوس برای ارتش سرخ گیلان بازی کردند.

همچنین علی حسینی میرک، بهنام عسکرخانی، داود سپهری مهر، علی‌اکبر فرهنگ، شایان غلامی، یونس ایزانلو، میلاد تولایی، علی عظیمی ملک‌پور، فرشاد قاسمی، شاهین مجیدی و علیرضا کبیری ۱۱ بازیکنی بودند که به تشخیص مهدی محمد‌زاده، سرمربی شهدای رزکان کرج از ابتدا به میدان رفتند.

در نیمه اول سپیدرود رشت موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای داشت که با بی‌دقتی در شوت‌های آخر بازیکنان این تیم به ناکجا آباد فرستاد شد!

همچنین بازیکنان تیم شهدای رزکان در تمام نیمه اول و حتی ۴ دقیقه وقت اضافی بازی چندین مرتبه با افتادن بر روی زمین وقت بازی را تلف کردند که با اعتراض شدید هواداران سپیدرود مواجه شد.

در دقایق ابتدایی بازی شهدای رزکان جلو کشید و در برخی از صحنه‌ها نیز خطرناک ظاهر شد اما رفته رفته سپیدرود تو و میدان را در اختیار گرفت اما همچنان در زدن ضربات آخر مشکل داشت.

در دقیقه ۸۱ بازی خطرناک‌ترین موقعیت بازی توسط روح‌الله باقری و از روی ضربه ایستگاهی ایجاد شد و این توپ نیز برای سپیدرود ثمری نداشت.

اشتباهات پی‌درپی بازیکنان سپیدرود پاشنه آشیل ارتش سرخ گیلان در این بازی است.

هفت دقیقه وقت اضافی در نیمه دوم بازی توسط داور چهارم اعلام شد.

در دقیقه ۹۱ بازی در حالی که دروازه‌بان سپیدرود نیز جا مانده بود بازیکنان شهدای رزکان از موقعیت طلایی خود استفاده نکردند تا خطر از بیخ گوش سپیدرود رشت عبور کند.

سپیدرود در دقایق اضافی بازی عملکرد خوبی نداشت و بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

Share