مخالفت ستاد انتخابات با تغییر ساعت سخنرانی

نجفی در کنار حرم سخنرانی نکرد | سناریوی نخ نمای انتخاباتی؛ انصراف یا مظلوم نمایی!

باتوجه به اهمیت سخنرانی نجفی تلاش خود را برای تغییر ساعت سخنرانی و جایگزینی با یکی دیگر از داوطلبان انجام داد که نهایتا با مخالفت ستاد انتخابات مواجه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طبق برنامه و به رسم هرساله در آستانه‌اشرفیه، داوطلبان انتخاباتی در ساعات پایانی روز آخر تبلیغات در صحن حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف سخنرانی میکنند که این بار با توجه به مخالف هیئت امنای حرم این سخنرانی به جوار آستان مقدس منتقل شد.

همیشه باتوجه به تأثیرگذاری این سخنرانی در به تصویر کشیدن میزان محبوبیت، رفتارسنجی و بیان صریح نظرات شرایط به گونه ای رقم میخورد که ستاد انتخابات شهرستان با قرعه کشی و با حضور نمایندگان یا خود داوطلبان برنامه سخنرانی را برنامه ریزی میکند.

امشب نیز بنا بر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود ۲ داوطلبی که بیشترین شانس را داشتند در این برنامه حاضر شوند که طبق قرعه ساعت ۱۹:۱۵ تا ۱۹:۲۵ ابراهیم نجفی اسپیلی و پس از وی در ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۰:۴۰ اسماعیل تیغ‌نورد جلالی ایراد سخن کنند.

باتوجه به اهمیت سخنرانی نجفی تلاش خود را برای تغییر ساعت سخنرانی و جایگزینی با یکی دیگر از داوطلبان انجام داد که نهایتا با مخالفت ستاد انتخابات مواجه شد.

اما در اقدامی دور از انتظار نماینده فعلی مجلس به عنوان یکی از دویست و اندی قانون گذار فعلی مجلس از حضور در سخنرانی در رأس ساعت انصراف داد.

بنظر می سرد که تصمیم نجفی یا ستاد وی برای سخنرانی به عنوان جایگزین احمدی یکی دیگر از داوطلبان درساعت ۲۱:۳۰ یا ساعتی دیگر جدی باشد که به همین دلیل و با توجه به امکان افزایش هیجان از سوی طرفداران وی به هردلیلی ستاد انتخابات گیلان نیز مخالفت صریح خود را اعلام کرد.

با این وجود برخی بر این باورند که انتخابات فعلی در این شهرستان ممکن است آبستن سناریویی شبیه به دوره گذشته و ایجاد فضای مظلوم نمایی در پی اتفاقات در دهستان چهارده برای جبران برخی عقب ماندگی های ناشی از سوالات بی پاسخ تیغنورد از نجفی باشد.

باید دید که سرانجام آخرین ساعات انتخاباتی در شهرستان آستانه‌اشرفیه به کجا کشیده می‌شود؛ اما هر چه هست اتفاقات ساعات آتی برای مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه قابل پیش بینی است.

Share