مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان؛

آماده باش کامل شرکت شهرک های صنعتی به دنبال برودت هوا، بارش باران و برف

ییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت: به دنبال اعلام هواشناسی و برودت هوا و بارش برف در برخی از مناطق استان، این شرکت آمادگی لازم برای مقابله با بحران احتمالی در شهرک‌ها و نواحی استان را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خواست تا نسبت به تمهید تدابیر لازم برای مقابله و پاسخ به بحران احتمالی ناشی از بارش برف و کاهش دما آماده باشند.

در همین رابطه مهدی محبوبی مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به دنبال هشدار کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا که از سوی هواشناسی گیلان اعلام شده است، گفت: به دنبال اعلام هواشناسی و برودت هوا و بارش برف در برخی از مناطق استان، این شرکت آمادگی لازم برای مقابله با بحران احتمالی در شهرک‌ها و نواحی استان را دارد و در همین راستا تمامی پرسنل خدماتی در حالت آماده باش قرار دارند.

مهدی محبوبی در ادامه استان گیلان را دارای ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با بالغ بر ۷۱۲ واحد صنعتی فعال معرفی و اظهار داشت: بیش از ۹۲ درصد این واحدها صنایع کوچک و متوسط هستند که این صنایع بیش از ۴۵ درصد اشتغال صنعت کشور را در خود جای می‌دهند.

به گفته رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اشتغال بیش از ۱۷ هزار نفر در شهرک‌های و نواحی صنعتی گیلان، افزود: حدود ۱۶ درصد کارخانجات فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان صادرات محور هستند.

Share