معاون وزیر صمت:

چشم‌انداز وزارت صمت پایداری ساختارها در سیستم صنعت و تولید است

فولادگر اظهار کرد: چشم‌انداز وزارت صمت پایداری ساختارها در سیستم صنعت و تولید است. تولید در ده سال آینده به حدی درآمدزا و اعتباربخش خواهد بود که تمام افراد به دنبال ایجاد اشتغال و درآمد مستمر هستند به دنبال تولید و صنعت خواهند آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید فولادگر، معاون هماهنگی و کسب و کار وزارت صمت در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه‌های صنعتی، معدنی و تجاری گیلان، حضور علی آبادی در وزارت صمت را برای تولید کنندگان را فرصت مناسبی عنوان کرد و گفت: تولید با همه موانع موجود در ایران روند رو به رشدی دارد.

معاون وزیر صمت با تاکید بر اشرافیت کامل خود در حوزه صنعت و تولید یادآور شد: تلاش همه فعالان صنعتی توسعه ایران در حوزه صنعت و تولید است و کشور در مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: چشم‌انداز وزارت صمت پایداری ساختارها در سیستم صنعت و تولید است. تولید در ده سال آینده به حدی درآمدزا و اعتباربخش خواهد بود که تمام افراد به دنبال ایجاد اشتغال و درآمد مستمر هستند به دنبال تولید و صنعت خواهند آمد.

فولادگر با اشاره با بازشدن لاین سبز ارزی برای شرکت‌های دانش بنیان خاطرنشان کرد: در حوزه تأمین مالی که چالش اصلی تولیدکنندگان است، وزارت صمت با فعال کردن ابزارهای تولید مالی در حال عملیاتی کردن فاکتورینگ در بانک هاست.

معاون وزارت صمت با اشاره به اعطای گواهی سپرده خاص با سود سی درصد توسط بانک مرکزی به تولیدکنندگان یادآور شد: با توجه به تشکیل کارگروه ملی و تنظیم سازو کارهای تعرفه‌ای ضرورت دارد تا شرکت دانش بنیان ارتباط تنگاتنگی با وزارت صمت داشته باشند.

Share