معاون وزیر صمت خبر داد:

اجرای طرح توازن سرمایه‌گذاری صنعتی و بهره برداری از ۱۵۰۰ واحد صنعتی کشور در سال جاری

معاون وزیر صمت با اشاره به اشتغال بیش از ۱۶ هزار نفر در واحدهای صنعتی، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور بهره‌برداری شده که نوید دهنده رشد تولید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی رسولیان، هشتم دی ماه در دیدار با استاندار گیلان، نگاه مدیریت ارشد استان برای تسهیل، رفع موانع و تسریع در فعالیت های تولید و اشتغال و سرمایه گذاری را مجدانه عنوان و اظهار کرد: طرح توازن سرمایه‌گذاری صنعتی در نقاط مختلف کشور برای برقراری عدالت و توزیع سهم یکسان از سرمایه گذاری در شهرهای بزرگ و کوچک از سوی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به جد دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در طرح مذکور در مناطقی که کمتر مورد توجه قرار گرفته تمرکز ویژه ای بر حوزه صنعت شده است، افزود: توسعه زیرساخت ها و حمایت از بنگاه های کوچک در دستور کار وزارت صمت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: بخش تولید کشور طی سال جاری از رشد مناسبی برخوردار بوده و از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی کشور بهره برداری شده که نوید دهنده رشد تولید است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اینکه استان گیلان دارای ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی با ۹۳۳ واحد بهره بردار است، گفت: در زمان حاضر ۱۶ هزار و ۸۰۳ نفر در این تعداد واحد بهره بردار(طبق پروانه) اشتغال دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری و پیگیری‌های استاندار گیلان و تخصیص اعتبارات مناسب در سفر دولت سیزدهم به این استان، امیدواریم شاهد توسعه فعالیت های شهرک ها و نواحی صنعتی گیلان باشیم.

Share