ادامه اوج‌گیری قوی سپید انزلی

ملوان برنده جدال سخت فولادشهر شد | پیروزی شش امتیازی در اصفهان

جدال تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و ملوان انزلی در هفته شانزدهم لیگ برتر با پیروزی ملوان بندرانزلی نماینده گیلان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با سه دیدار در شهرهای تهران، اصفهان و رفسنجان پیگیری شد. در مهمترین این دیدارها جدال سخت و نفس‌گیر ذوب‌آهن اصفهان و ملوان انزلی با یک گل به سود میهمان این بازی به پایان رسید.

قضاوت این دیدار سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

تا پیش از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم ذوب‌آهن اصفهان با ۲۵ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه ششم و تیم ملوان با ۲۴ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار داشتند.

نیمه نخست این بازی هر چند که با تساوی بدون گل به پایان رسید اما روند مسابقه به سود تیم میزبان بود. تیم ذوب‌آهن حتی در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که حبیب فرعباسی دروازه‌بان ملوان ضربه شایان مصلح را به خوبی دفع کرد تا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان زمین در نیمه نخست باشد. او سابقه حضور در دروازه ذوب‌آهن را دارد.

تلاش‌های ذوب‌اهن برای برتری در نیمه دوم نتیجه‌ای را در بر نداشت اما تیم ملوان از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و به گل رسید. این گل در دقیقه ۸۷ توسط رضا جعفری وارد دروازه ذوب‌اهن شد.

یکی از ستاره‌های این بازی حبیب فرعباسی دروازه‌بان ملون بود که در نیمه نخست پنالتی ذوبی‌ها را مهار کرد و در نیمه دوم نیز چند موقعیت خوب گلزنی را از گاندوها گرفت.

Share