در هفته سیزدهم لیگ برتر ایران؛

روند رو به رشد ملوان با تساوی در کرمان | مربی ملوان: در نیمه اول می‌توانستیم ۳ گل بزنیم

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر ایران به تساوی بدون گل رضایت دادند. مربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: در نیمه اول بازی با مس رفسنجان حتی مستحق زدن سه گل بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، تیم‌های مس رفسنحان و ملوان در هفته سیزدهم لیگ برتر ایران در ورزشگاه شهدای صنعت مس روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را «محمدرضا تارخ» با کمک‌های «علیرضا مرادی» و «محمد هاشمی‌نسب» بر عهده داشتند.

ملوان تیمی که با مازیار زارع پیشرفت محسوسی داشته است در شرایطی روبه‌روی مس رفسنجان قرار گرفت که هفته گذشته سپاهان قدرتمند را متوقف کرد، آن‌ها برای پیروزی در بیرون از خانه انگیزه‌های زیادی داشتند اما برای دومین هفته متوالی متوقف شدند.

مس رفسنجان که با حاشیه‌های تغییرات مدیریتی روبه‌رو شده است در شرایطی پا به این میدان گذاشت که محمد ربیعی اعلام کرد آخرین فصل حضورش در این تیم خواهد بود.

اگرچه دو تیم برای رسیدن به گل در این بازی تلاش زیادی انجام دادند و فرصت‌هایی را برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما نتوانستند به گل برسند تا در پایان ۹۰ دقیقه، چیزی جز یک امتیاز نصیب تیم‌ها نشود.

با این تساوی مس رفسنجان تعداد امتیازات خود را به عدد رساند تا ۱۸ رساند تا در مکان پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. ملوان نیز با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفت.

ترکیب رمس رفسنجان:

داوود نوشی‌صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فرشید باقری، سید مهدی حسینی (گادوین منشا)، محسن آذرباد (مهرداد رضایی)، فراز امامعلی (محمد مهدی محبی) و لوسیانو پریرا (امید لطیفی)

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، مجید عیدی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، پدرام قاضی پور، محمود مطلق زاده، محمد صادق بارانی (میلاد شعبانلو)، مهران احمدی (سید عبدالله حسینی)، مسعود زائر کاظمینی (امیرحسین یحیی‌زاده)، سجاد بازگیر (امید نافذ)، مهدی مومنی (سهیل فداکار)

مربی ملوان: در نیمه اول می‌توانستیم ۳ گل بزنیم

مهران برزگر در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی امروز را می توانیم به دو بخش تقسیم کنیم. در نیمه اول حتی مستحق زدن سه گل بودیم. در نیمه دوم طبیعی بود فشار میزبان روی دروازه ما زیاد شود اما انسجام دفاعی تیم ما کار حریف را سخت کرد. به مردم رفسنجان بابت داشتن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم.

مربی ملوان گفت: بازی به بازی روند صعودی ما شکل می گیرد و امیدوارم آخر فصل جایگاهی مناسب تیم ملوان به دست بیاوریم. بر اساس فیلم بازی کاملا مشخص است که سه موقعیت صددرصد گل داشتیم. طبیعی است تیم حریف در نیمه دوم می‌آید که تیم ما را تحت فشار بگذارد اما انسجام تیم ما کار را برای حریف سخت کرد. شرایط بازی ایجاب می‌کند شکل بازی ما اینطور باشد. ما درک می‌کنیم. وقتی بازی خوبی انجام می‌دهیم. طبیعیست که حریف هم با ترس بازی کند. در نیمه دوم هم راه‌های نفوذ حریف را بستیم چون شناخت خوبی از تیم محمد ربیعی داشتیم.

برزگر در مورد وقفه در مسابقات لیگ برتر به خاطر تعطیلات جام جهانی، عنوان کرد: چرخه فوتبال هرچه ادامه داشته باشد بهتر است. بعد از حدود ۵۰ روز وارد مسابقات شدیم. شکل اکثر تیم‌ها به هم ریخته است و نیاز به زمان دارند که به شکل خوب برگردند. تیم‌هایی زرنگ هستند که در همین بازی‌های اول امتیاز جمع کنند. مثل همین کاری که تیم ما انجام می‌دهد و باهوش بازی می‌کند. با توجه به پتانسیل جوان تیم‌مان، مازیار زارع چنین طراحی را برای تیم انتخاب کرده است.

وی در خصوص داوری مسابقه گفت: عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم. کارشناسان باید نظر بدهند. مربی هرچقدر صحبت کند فایده ندارد. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

برزگر در مورد بازی بعدی تیمش عنوان کرد: بازی مس کرمان برای‌مان دشوار است و باید طراحی لازم را انجام بدهیم. فلسفه ما در هر بازی فرق دارد. باید با شناخت کافی از مس کرمان به طراحی این بازی بپردازیم.

Share