با عقد قراردادی؛

دو بازیکن گیلانی به دو تیم اصفهانی در لیگ برتر پیوستند

حسین ابراهیمی با عقد قراردادی به مدت یک فصل به تیم ذوب آهن و نیما میرزازاد با قراردادی ۳ ساله به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین ابراهیمی با عقد قراردادی به مدت یک فصل به تیم ذوب آهن پیوست تا در لیگ بیست و یکم برای این تیم اصفهانی توپ بزند.

ابراهیمی سابقه حضور در تیم‌های پگاه گیلان، داماش، سپیدرود رشت، نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی، نفت تهران و همچنین تیم ملی را در کارنامه خود دارد.

حسین ابراهیمی (زاده‌ی ۱۲ مرداد ۱۳۶۹) از شهرستان آستانه اشرفیه می‌باشد. او فوتبال خود را از تیمهای نوجوانان و جوانان پگاه گیلان آغاز کرد.

در هفده سالگی فرصت بازی با تیم پگاه گیلان در لیگ برتر را به دست آورد سپس به تیم داماش گیلان منتقل شد و برای سربازی به تیم نظامی ملوان رفت و پس از سربازی به داماش برگشت. وی در سال ۲۰۰۸، به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در بازیهای غرب آسیا حضور پیدا کرد که این بازی‌ها با قهرمانی ایران به پایان رسید.

او سابقه حضور در تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد. او در سال ۹۶ به سپیدرود رشت پیوست.

ابراهیمی که فوتبال خود را از پایه‌های پگاه آغاز کرد سابقه‌ی حضور در لیگ برتر با تیم‌های پگاه، داماش، نفت تهران، فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز را در کارنامه دارد.

ابراهیمی ۲۶ساله با پگاه نایب قهرمان جام حذفی شد و سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارد.

قهرمانی جام حذفی با فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۰، نایب قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۸۶ به همراه تیم پگاه گیلان و قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۸ به همراه تیم ملی بزرگسالان ایران از افتخارات ورزشی وی است.

نیما میرزازاد به تیم فوتبال سپاهان پیوست

همچنین با نظر و تایید محرم نویدکیا، مرتضی منصوری که فقط یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشت به نساجی پیوست و نیما میرزازاد گلر این تیم کهن خطه شمال ایران به فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

این گلر زاده بندرانزلی بوده و در عرصه ملی رده‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران را تجربه کرده و در مقطعی نیز در دوران کارلوس کی‌روش حضور در اردوی انتخابی بزرگسالان را در کارنامه دارد. حالا او در سن ۲۴ سالگی این فرصت را پیش رو دارد تا با حضور در قطب طلایی فوتبال ایران شایستگی‌های خود را در عرصه‌های بزرگ و مهم نشان دهد، فرصتی که پیشتر پیام نیازمند در تجربه‌ای مشابه بهترین بهره را از آن برد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه مرتضی منصوری با پیراهن سپاهان و آرزوی موفقیت و سربلندی برای این بازیکن شایسته، از همکاری باشگاه نساجی مازندران در این انتقال قدردانی می‌نماید.

Share