دکتر محدثه محمدی:

در عصر ارتباطات؛ در آموزش و پروش چند ماه است که سامانه نداریم

مدارس تازه التاسیس در بهمن ماه هنوز قیمت مصوب شهریه را از آموزش و پرورش دریافت نکرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محدثه محمدی؛ دکترای ریاضی و مدرس دانشگاه نوشت:

  آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است که همه‌ی مردم به نوعی با آن در ارتباطند به همین منظور ازآن جایی که به حساسیت کارکرد این نهاد و اصلاح وضعیت نابسامان آن اعتقاد دارم، نه به عنوان یک عنصر سیاسی و نه به طمع آن چه بعضی‌ها درسر دارند بلکه به عنوان یک مدیر که دغدغه خود را درایجاد محیطی امن برای تحصیل و پرورش دختران عزیزمان دارم، می‌خواهم ذره‌ای از این مشکلات را به گوش شنوای شما برسانم.
چطور است که سامانه مشارکت‌ها با وجود گذشت حدود ۵ماه از سال تحصیلی هنوز به روزرسانی نشده است؟
مدارس تازه التاسیس در بهمن ماه هنوز قیمت مصوب شهریه را از آموزش و پرورش دریافت نکرده اند.
ما به عنوان مدرسه جدیدالتاسیس به کم کاری و عدم توجه از سوی اولیا که مخاطبان گرانقدر ما هستن، قرار گرفته‌ایم.
مشکل بعدی سامانه سیداست که  دسترسی به آن بسیار سخت شده و هنوز یک سامانه کامل و جامع با دسترسی آسان ندارد و بازهم با وجود گذشت یک ماه از امتحانات بچه‌ها امکان زدن کارنامه وجود ندارد.
به عنوان یکی از جوان‌ترین مؤسسین و کارآفرین‌های کشور با ۲۳ پرسنل و با شرایط سخت مالی دو مدرسه را با کمک همکاران و عزیزان سرپا نگه داشتیم، حداقل انتظار می‌رود استرس و نگرانی مشکلات خارج از اراده ما بر ما تحمیل نشود، آن هم با این زمان طولانی.
این دغدغه‌ها علاوه بر مشکلات مالی که برای مدرسه بوجود می‌آورد از طرفی بار استرس را بر دوش معلمین و پرسنل اضافه می‌کند که این تنش‌ها و نارضایتی‌ها می‌تواند موجب اختلال در نظم آموزشی و پرورشی دخترانمان ایجاد کند.
مدرسه هزینه‌های جاری بسیار بالایی دارد و ما نیازمند اقدام هرچه سریعتر شما مقام مسئول هستیم. تقاضامندم اقدامات لازم را جهت پیگیری موضوع و برطرف کردن مشکل مبذول فرمایید.
با تشکر و احترام فراوان

Share