مهندس فرزاد دلارام؛

بی‌کفایتی برخی مسئولین سطح مطالبات مردم را پایین آورده | کشاورزان گیلانی در مجلس هیچ صدای رسایی ندارند

مهندس فرزاد دلارام یادآور شد: نماینده ای را سراغ ندارم که در زمان مناسب به وزیران کشاورزی، اقتصاد و خارجه تذکر داده باشد که تا قبل از برداشت محصولات کشاورزی توسط کشاورزان زحمتکش فضا را برای صادرات آماده نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهندس فرزاد دلارام با تاکید بر اینکه از ظرفیت بانوان در مدیریت‌های اجرایی به شکل مطلوب استفاده نشده ‌است، تصریح کرد: کسانی که می‌گویند به توانمندی بانوان اعتقاد دارند، مردم باید گذشته آنان را بررسی کنند و ببینند در مسئولیت‌هایی که حضور داشتند عملکردشان در بحث استفاده از ظرفیت بانوان چگونه بوده و به چند خانم مسئولیت داده‌اند؟!

شهردار اسبق کلاچای با اشاره به دوران مدیریت خود بر شهرداری کلاچای، عنوان کرد: زمانی که شهردار کلاچای شدم، بعد از یک هفته پست مدیر مالی شهرداری را به یک خانم سپردم، عملکرد ایشان بسیار خوب بود و بنده به پشتوانه عملکرد ایشان و سایر همکارانم در مجموعه شهرداری، امروز با افتخار می گویم که در  دوران مدیریت بنده یک ریال تخلف در شهرداری کلاچای رخ نداد. بعد از رفتن بنده از شهرداری آن خانم هم عزل شد و همه نیز شاهد بودیم که چه اتفاقات تلخی رخ داد و شهردار کلاچای بازداشت شد.

این فعال سیاسی _ اجتماعی با بیان اینکه زنان افرادی توانمند و به دنبال حداقل خواسته‌های خود هستند، تصریح کرد: زنان مدیران توانمندی هستند و کمتر مدیر زنی را سراغ داریم که در دوران مدیریت او فساد رخ داده باشد.

دلارام با تاکید بر اینکه در زندگی خود حرفی نزده ام که انجامش در توانم نباشد، متذکر شد: خودم را نسبت به مردم و وعده هایی که می دهم پاسخگو می دانم. به شبکه های اجتماعی و استفاده بهینه از آن بمنظور ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم اعتقاد دارم و عملکرد بنده در گذشته نیز این امر را کاملا تایید می نماید.

وی افزود: آنهایی که بحث و وعده  اشتغال دولتی را مطرح می کنند، به مردم دروغ می گویند، چون همه می دانیم که دیگر به غیر از آزمون استخدامی، راهی برای استخدام در دولت وجود ندارد. هرچند بنده به فراهم نمودن بستر اشتغال جوانان در بخش خصوصی اعتقاد دارم چراکه مسیر اشتغال از سرمایه گذاری بخش خصوصی می‌گذرد.

این فعال سیاسی _ اجتماعی با بیان اینکه متاسفانه بی کفایتی برخی مسئولان در ادوار گذشته سطح مطالبات مردم را پایین آورده است، تصریح کرد: به هر روستایی که می رویم مردم درگیر مسائل و حقوق اولیه خود هستند، یا می گویند مشکل راه داریم یا آب کشاورزی، کیفیت آسفالت خیابان و یا موضوعات اولیه ای دیگر از این دست.

دلارام در ادامه اظهارات خود گریزی هم به کشاورزی زد و دغدغه باغداران را قیمت پایین مرکبات دانست و گفت: پرتقال را کیلویی ۶ -۷  هزار تومان بیشتر نمی خرند درحالیکه می‌شود با دیپلماسی از طریق تلاش، همکاری و برنامه ریزی درست در  وزارتخانه های جهاد کشاورزی، اقتصاد، امور خارجه، فضا را به نحوی آماده کرد که صادرات محصولات کشاورزی از جمله مرکبات به میزان مطلوب اجرایی و در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به رابطه سیاسی خوب ایران با روسیه گفت: علی رغم اینکه بهترین رابطه سیاسی را با روسیه داریم اما بازار مرکبات کشور پهناور روسیه در اختیار ترکیه است.

دلارام با اشاره به اینکه کشاورزان در مجلس صدای رسایی ندارند، یادآور شد: نماینده ای را سراغ ندارم که در زمان مناسب به وزیران کشاورزی، اقتصاد و خارجه تذکر داده باشد که تا قبل از برداشت محصولات کشاورزی توسط کشاورزان زحمتکش فضا را برای صادرات آماده نمایند.

Share