رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد؛

کاهش ترافیک مرکز رشت با تکمیل طرح ژ ۵؛ لزوم حمایت مستمر استاندار گیلان

رئیس شورای شهر رشت با توجه به نامه استاندار گیلان به سازمان راهداری مبنی بر تداوم اجرای طرح ژ ۵ عنوان کرد: پروژه محور شهید سلیمانی از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری رشت، با تاکید بر اینکه پروژه‌های طرح میثاق جزء طرحهای مهم مدیریتی شهری است، تصریح کرد: پس از بازدید صورت گرفته مشخص شد که شرایط بسیار خوبی حاکم است و پیگیری مستمر شهردار سبب شده که کار در شرایط خوبی پیش برود و حتی امیدوار هستیم که پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

رییس شورای شهر رشت نیز با ابراز رضایت از روند اجرای طرح‌های میثاق شهرداری رشت، افزود: پروژه محور شهید سلیمانی (کانال ژ ۵) از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است و می‌تواند بخشی از مشکلات ترافیکی رشت را برطرف کند.

کارگرنیا اظهار کرد: خیابانی با عرض ۱۱/۵ متر احداث شده که برنامه ریزی برای هدایت آب‌های سطحی، زیرسازی، پیاده روسازی، روشنایی و حفاظ کنار مسیر نیز برای آن انجام شده است که جزء خیابان‌های نمونه شهر خواهد بود.

رئیس شورای شهر رشت با توجه به نامه استاندار گیلان به سازمان راهداری مبنی بر تداوم اجرای طرح ژ ۵ از بلوار انصاری به آج بیشه رشت، عنوان کرد: از توجه استاندار گیلان به پروژه‌های شهری قدردانی می‌کنم و دستور اخیر ایشان اگر اجرایی شود می‌تواند در تکمیل پروژه به ما کمک کند چرا که با اجرای این پروژه بخشی از ترافیک مرکزی رشت کاسته می‌شود، انتظار می‌رود که استاندار گیلان همچنان نگاه حمایتی خود را از مدیریت شهری داشته باشند، شورای اسلامی نیز آمادگی دارد همکاری لازم را با اداره کل راهداری گیلان برای تسریع در روند اجرای این طرح داشته باشد.

  محور شهید سلیمانی با استفاده از حریم کانال (ژ۵) از بلوار شهید انصاری آغاز می شود و به طول ۴ هزار و ۸۵۰ متر به پیله داربن در پیربازار می رسد.

Share